Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Webshop-supporter med flair for rådgivende salg

Brænder du for god rådgivning og kundeservice? Kan du sætte dig ind i kundens situation, og bliver du motiveret af at tilbyde de rette produkter, som passer til deres behov? 

I team.blue – der dækker DanDomain, ScanNet, SmartWeb, og Wannafind – har vi udviklet et webshop- og betalingssystem, der i dag benyttes af over 6.000 webshops. I en tid hvor online handel vokser dag for dag, er vores opgave vigtigere end nogensinde før: at supportere og rådgive vores kunder, så de kan fokusere på det, de er bedst til – at være e-handelskøbmænd. 

 

Om stillingen  

Vi søger en målrettet og kvalitetsbevidst Supporter, der kan servicere vores mange webshopkunder og samtidig sælge produkter gennem den gode kunderådgivning. Din fornemmeste opgave er, at vores webshopkunder får succes online og at du ser muligheder i, hvordan vores produkter og services sikrer netop dét. 

Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de forskellige løsninger, vi tilbyder vores kunder.   

Typiske arbejdsopgaver inkluderer bl.a.:  

  • Besvare kundehenvendelser på telefon og mail omkring vores webshopløsninger, OnPay-betalingssystem mm.   

  • Være sparringspartner for kunderne og hjælpe med at løse deres it-udfordringer 

  • Være parat til at lave rådgivende salg, f.eks. ved at gøre kunden opmærksom på de produkter, vi tilbyder 

  • Lave små designrettelser for kunden og komme med SEO-indspark 

  • Være med til at forme vores produkter i samarbejde med udvikling, salg og marketing 

  
Det er en fordel, hvis du har erfaring med og interesse for:    

  • Let kodning inden for HTML, JavaScript og CSS   

  • Kundeserviceerfaring    

  • SEO 

 

Om teamet 

Vi byder dig velkommen i vores Webshop-supportteam, der består af 17 kompetente medarbejdere, som du altid kan få sparring hos. Vi sørger for, at du bliver klædt godt på til opgaverne med et grundigt oplæringsforløb. Her får du tildelt en Buddy, som bliver din personlige sparringspartner. Din Buddy fortæller dig alt, hvad du har brug for at vide i din første tid. Vi er et ungt og friskt team med et unikt sammenhold, hvor det sociale vægtes højt.

 

Din baggrund og profil  

Du afdækker kundens behov, og ved, hvordan du skaber den gode kunderelation ved at finde lige netop den løsning, som kunden har behov for. Om du er uddannet it-supporter, multimediedesigner eller noget helt andet, er ikke så vigtigt for os. Det vigtigste for os er, at du er interesseret i og opdateret på, hvad der sker inden for e-handel. 

Derudover forventer vi, at du: 

  • Er kommunikativ stærk på dansk og engelsk i skrift og tale 

  • Kan forklare it-begreber let og forståeligt  

  • Er serviceminded, målrettet og drives af at se resultater  

  • Er kvalitetsbevidst og sætter en stolthed i at udføre et godt stykke arbejde  

  • Vil være en del af et team og prioriterer godt samarbejde  

  • Er lærevillig og søger personlig udvikling  

  • Kan smile gennem telefonen 

  • Er optimist og ser muligheder fremfor begrænsninger. 

Har du praktisk erfaring med it-support, e-commerce, SEO eller webdesign, er det en fordel.       

 

Vi tilbyder 

team.blue er en ung og flad organisation, hvor medarbejderne brænder for at levere de bedst mulige løsninger til vores mange kunder. Selv om vi har en ung gennemsnitsalder (ca. 34 år), har mange af medarbejderne flere års erfaring og holder sig løbende opdateret med den nyeste viden inden for deres område. 

Hos os får du: 

  • Personlig og faglig udvikling  

  • Grundig oplæring af dygtige og motiverede kolleger 

  • Et ungdommeligt arbejdsmiljø med høj trivsel  

  • En fantastisk kantine med morgenmad, frokost og ualmindelig god kaffe  

  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture -også på af delingsniveau  

  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask. 

 

Information og ansøgning 

Jobbet er en fuldtidsstilling, og arbejdstiden er 37 timer om ugen fra mandag til fredag i tidsrummet 7-19 (primært fra kl 8-16). 

Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder - Webshop kundeservice, Peter Due på peter.due@team.blue

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst  

muligt.  

Arbejdssted: team.blue Denmark A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg  

Tiltrædelse: Hurtigst muligt 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.