Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Webshopassistent/butiksassistent søges

Ønsker du en varieret hverdag med masser af ansvar og spændende opgaver? Vil du gerne indgå i et team, som står sammen og hjælper hinanden mod målet?

Som webshopassistent/butiksassistent får du opgaver både i butikken og på webshoppen. Opgaver i butikken vil eksempelvis være salg og ekspedition, bestilling af varer, opfyldning og dekoration. Opgaver på webshoppen vil eksempelvis være pakning og håndtering af ordrer, mail - og telefonbesvarelse samt genbestilling af varer.

Vi leder efter en engageret og positiv kollega, der brænder for kundeservice og kan lide at sælge luksusvarer. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale.

 

Vi kan tilbyde dig:

- En spændende og varieret hverdag med masser af sjove opgaver

- At indgå i et tillidsfuldt og positivt personale

- Arbejdstimer efter aftale (30-37 timer - følger butikkens åbningstider)

Vi forventer af dig:

- At du er udadvendt og trives i en travl hverdag

- At du er en teamplayer

 

Lyder dette som noget for dig, så vil vi rigtigt gerne høre fra dig.

Kom ind forbi butikken og aflevér din ansøgning eller send den til os på følgende adresse:

Ulsted Ure Guld Sølv
Østergade 6
7500 Holstebro
Mærk kuverten: Webshopassistent/butiksassistent

eller pr. mail info@goldentime.dk. Notér i emnefelt: Webshopassistent/butiksassistent

Ansøgningsfrist: fredag d. 16. februar 2018.

Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger, kontakt da Rikke Baunbæk eller Thomas Ulsted på tlf. 29 24 66 44 eller mail info@goldentime.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329746759Phoenix-17e5059012018-01-25T02:03:36.103Webshopassistent/butiksassistent søges

Ønsker du en varieret hverdag med masser af ansvar og spændende opgaver? Vil du gerne indgå i et team, som står sammen og hjælper hinanden mod målet?

Som webshopassistent/butiksassistent får du opgaver både i butikken og på webshoppen. Opgaver i butikken vil eksempelvis være salg og ekspedition, bestilling af varer, opfyldning og dekoration. Opgaver på webshoppen vil eksempelvis være pakning og håndtering af ordrer, mail - og telefonbesvarelse samt genbestilling af varer.

Vi leder efter en engageret og positiv kollega, der brænder for kundeservice og kan lide at sælge luksusvarer. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale.

 

Vi kan tilbyde dig:

- En spændende og varieret hverdag med masser af sjove opgaver

- At indgå i et tillidsfuldt og positivt personale

- Arbejdstimer efter aftale (30-37 timer - følger butikkens åbningstider)

Vi forventer af dig:

- At du er udadvendt og trives i en travl hverdag

- At du er en teamplayer

 

Lyder dette som noget for dig, så vil vi rigtigt gerne høre fra dig.

Kom ind forbi butikken og aflevér din ansøgning eller send den til os på følgende adresse:

Ulsted Ure Guld Sølv
Østergade 6
7500 Holstebro
Mærk kuverten: Webshopassistent/butiksassistent

eller pr. mail info@goldentime.dk. Notér i emnefelt: Webshopassistent/butiksassistent

Ansøgningsfrist: fredag d. 16. februar 2018.

Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger, kontakt da Rikke Baunbæk eller Thomas Ulsted på tlf. 29 24 66 44 eller mail info@goldentime.dk

2018-02-17T01:05:52.147 Ønsker du en varieret hverdag med masser af ansvar og spændende opgaver? Vil du gerne indgå i et team, som står sammen og hjælper hinanden mod målet? Som webshopassistent butiksassistent får du opgaver både i butikken og på webshoppen. Opgaver i butikken vil eksempelvis være salg og ekspedition, bestilling af varer, opfyldning og dekoration. Opgaver på webshoppen vil eksempelvis være pakning og håndtering af ordrer, mail - og telefonbesvarelse samt genbestilling af varer. Vi leder efter en engageret og positiv kollega, der brænder for kundeservice og kan lide at sælge luksusvarer. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Vi kan tilbyde dig: - En spændende og varieret hverdag med masser af sjove opgaver - At indgå i et tillidsfuldt og positivt personale - Arbejdstimer efter aftale (30-37 timer - følger butikkens åbningstider) Vi forventer af dig: - At du er udadvendt og trives i en travl hverdag - At du er en teamplayer Lyder dette som noget for dig, så vil vi rigtigt gerne høre fra dig. Kom ind forbi butikken og aflev r din ansøgning eller send den til os på følgende adresse: Ulsted Ure Guld SølvØstergade 67500 HolstebroMærk kuverten: Webshopassistent butiksassistent eller pr. mail info@goldentime.dk. Not r i emnefelt: Webshopassistent butiksassistent Ansøgningsfrist: fredag d. 16. februar 2018. Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger, kontakt da Rikke Baunbæk eller Thomas Ulsted på tlf. 29 24 66 44 eller mail info@goldentime.dk11Jobnet17e50590100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-16T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3086511ULSTED URE & SMYKKER ApS11Østergade 67500HolstebroDKDanmark156.358116208.61844460
info@goldentime.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent512629JobNet47489131000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=17e50590https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=17e50590https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=17e50590&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=17e50590&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg352497203Rikke Baunbækinfo@goldentime.dkDKDanmarkDKDanmark329942406Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SHolstebro2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329942390Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SHerning2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329933663Hollansk talende kundesupporter til webshop søges!Robot Vil du være med til at opnå ambitiøse mål for indenfor websalg via vores nye marked i Holland? Vi har 11 webshops med base i Ringkøbing og dertil søger vi en hollandsk talende kundesupporter til opstart af vores nye marked med salg af designerlamper i Holland. Vores primære fokus er at have markedets største udvalg og at give vores kunder en uovertruffen kundeservice. Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive: Opstart af vores hollandske webshop og oversættelse af tekster hertil. Efterfølgende daglig kundesupport via telefon, chat og mail. Oprettelse og opfølgning på reklamationssager. Arbejde med indhold på shoppen. Opfølgning på ordrer fra kunderne og kontakt til leverandørerne. Personlige og faglige kvalifikationer: Taler flydende hollandsk og kan formulere dig godt i både skrift og tale. Du er struktureret anlagt, så du kan overskue processen i at få en ny webshop op at stå. Du har et personligt drive og er i stand til selv at prioritere og tilrettelægge din arbejdsdag, samt få opgaverne afsluttet. God kundeservice er en naturlig ting for dig. Gerne erfaring med økonomisystemet C5 eller lign. Du kan holde overblikket og bevare fokus også når det går stærkt. Det er klart en fordel, hvis du er hollandsk af nationalitet. Lidt om os. Vi driver 11 webshops fordelt på Lampemesteren, Designlite og Lampekongen med salg af designerlamper i på 6 lande og med 2 butikker n butik i Ringkøbing og n butik i Holstebro Lampemesteren og Designlites webshop er tilstede i både Danmark, Norge, Sverige og Tyskland, Finland og .Com (engelsk) Vi har en arbejdsplads med hastig vækst og vi vægter det sociale sammenhold enormt højt og vores klare mål er, at være de bedste i branchen indenfor vores felt Webshoppen består af ca. 40 medarbejdere, som både varetager pakning og forsendelse, kundesupport og udvikling samt vedligeholdelse af vores webshops (SEO og markedsføring). Yderligere informationer: Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen bedes du kontakte Jørgen Bækgaard på jba@lampemesteren.dk eller telefon 96750477 Hvis du vil vide mere om Lampemesteren og Designlite så kan du finde det på nettet www.lampemesteren.dk, www.designlite.dk samt www.lampekongen.dk Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.

Vil du være med til at opnå ambitiøse mål for indenfor websalg via vores nye marked i Holland?  

Vi har 11 webshops med base i Ringkøbing og dertil søger vi en hollandsk talende kundesupporter til opstart af vores nye marked med salg af designerlamper i Holland.

Vores primære fokus er at have markedets største udvalg og at give vores kunder en uovertruffen kundeservice.

 

Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive: 

  • Opstart af vores hollandske webshop og oversættelse af tekster hertil.
  • Efterfølgende daglig kundesupport via telefon, chat og mail.
  • Oprettelse og opfølgning på reklamationssager.
  • Arbejde med indhold på shoppen.
  • Opfølgning på ordrer fra kunderne og kontakt til leverandørerne.

 

Personlige og faglige kvalifikationer: 

  • Taler flydende hollandsk og kan formulere dig godt i både skrift og tale.
  • Du er struktureret anlagt, så du kan overskue processen i at få en ny webshop op at stå.
  • Du har et personligt drive og er i stand til selv at prioritere og tilrettelægge din arbejdsdag, samt få opgaverne afsluttet.
  • God kundeservice er en naturlig ting for dig.
  • Gerne erfaring med økonomisystemet C5 eller lign.
  • Du kan holde overblikket og bevare fokus – også når det går stærkt.
  • Det er klart en fordel, hvis du er hollandsk af nationalitet.

 

Lidt om os.

Vi driver 11 webshops fordelt på Lampemesteren, Designlite og Lampekongen med salg af designerlamper i på 6 lande og med 2 butikker – én butik i Ringkøbing og én butik i Holstebro

Lampemesteren og Designlites webshop er tilstede i både Danmark, Norge, Sverige og Tyskland, Finland og .Com (engelsk)

Vi har en arbejdsplads med hastig vækst og vi vægter det sociale sammenhold enormt højt og vores klare mål er, at være de bedste i branchen indenfor vores felt

Webshoppen består af ca. 40 medarbejdere, som både varetager pakning og forsendelse, kundesupport og udvikling samt vedligeholdelse af vores webshops (SEO og markedsføring). 

 

Yderligere informationer:

Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen bedes du kontakte Jørgen Bækgaard på jba@lampemesteren.dk eller telefon 96750477

Hvis du vil vide mere om Lampemesteren og Designlite – så kan du finde det på nettet www.lampemesteren.dk, www.designlite.dk samt www.lampekongen.dk

Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt.

Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.

Lampemesteren A/SRingkøbing2018-12-25T00:00:002019-02-19T00:00:00
329933662Svensk talende kundesupporter til webshop søges!Robot Vil du være med til at opnå ambitiøse mål for indenfor websalg? Vi har 11 webshops med base i Ringkøbing og dertil søger vi en svensk talende kundesupporter til vores 2 svenske webshops lampemesteren.se og designlite.se. Vores primære fokus er at have markedets største udvalg og at give vores kunder en uovertruffen kundeservice. Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive: Daglig kundesupport via telefon, chat og mail. Oprettelse og opfølgning på reklamationssager. Arbejde med indhold på shoppen. Opfølgning på ordrer fra kunderne og kontakt til leverandørerne. Personlige og faglige kvalifikationer: Gerne erfaring med økonomisystemet C5 eller lign. Taler flydende svensk og kan formulere dig godt i både skrift og tale. Du har et personligt drive og er i stand til selv at prioritere og tilrettelægge din arbejdsdag, samt få opgaverne afsluttet. God kundeservice er en naturlig ting for dig. Du kan holde overblikket og bevare fokus også når det går stærkt. Det er klart en fordel, hvis du er svensk af nationalitet. Lidt om os. Vi driver 11 webshops fordelt på Lampemesteren, Designlite og Lampekongen med salg af designerlamper i på 6 lande og med 2 butikker n butik i Ringkøbing og n butik i Holstebro Lampemesteren og Designlites webshop er tilstede i både Danmark, Norge, Sverige og Tyskland, Finland og .Com (engelsk) Vi har en arbejdsplads med hastig vækst og vi vægter det sociale sammenhold enormt højt og vores klare mål er, at være de bedste i branchen indenfor vores felt Webshoppen består af ca. 40 medarbejdere, som både varetager pakning og forsendelse, kundesupport og udvikling samt vedligeholdelse af vores webshops (SEO og markedsføring). Yderligere informationer: Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen bedes du kontakte Jørgen Bækgaard på jba@lampemesteren.dk eller telefon 96750477 Hvis du vil vide mere om Lampemesteren og Designlite så kan du finde det på nettet www.lampemesteren.dk, www.designlite.dk samt www.lampekongen.dk Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.

Vil du være med til at opnå ambitiøse mål for indenfor websalg?  

Vi har 11 webshops med base i Ringkøbing og dertil søger vi en svensk talende kundesupporter til vores 2 svenske webshops lampemesteren.se og designlite.se.

Vores primære fokus er at have markedets største udvalg og at give vores kunder en uovertruffen kundeservice.

 

Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive: 

  • Daglig kundesupport via telefon, chat og mail.
  • Oprettelse og opfølgning på reklamationssager.
  • Arbejde med indhold på shoppen.
  • Opfølgning på ordrer fra kunderne og kontakt til leverandørerne.

 

Personlige og faglige kvalifikationer: 

  • Gerne erfaring med økonomisystemet C5 eller lign.
  • Taler flydende svensk og kan formulere dig godt i både skrift og tale.
  • Du har et personligt drive og er i stand til selv at prioritere og tilrettelægge din arbejdsdag, samt få opgaverne afsluttet.
  • God kundeservice er en naturlig ting for dig.
  • Du kan holde overblikket og bevare fokus – også når det går stærkt.
  • Det er klart en fordel, hvis du er svensk af nationalitet.

 

Lidt om os.

Vi driver 11 webshops fordelt på Lampemesteren, Designlite og Lampekongen med salg af designerlamper i på 6 lande og med 2 butikker – én butik i Ringkøbing og én butik i Holstebro

Lampemesteren og Designlites webshop er tilstede i både Danmark, Norge, Sverige og Tyskland, Finland og .Com (engelsk)

Vi har en arbejdsplads med hastig vækst og vi vægter det sociale sammenhold enormt højt og vores klare mål er, at være de bedste i branchen indenfor vores felt

Webshoppen består af ca. 40 medarbejdere, som både varetager pakning og forsendelse, kundesupport og udvikling samt vedligeholdelse af vores webshops (SEO og markedsføring). 

 

Yderligere informationer:

Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen bedes du kontakte Jørgen Bækgaard på jba@lampemesteren.dk eller telefon 96750477

Hvis du vil vide mere om Lampemesteren og Designlite – så kan du finde det på nettet www.lampemesteren.dk, www.designlite.dk samt www.lampekongen.dk

Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt.

Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.

Lampemesteren A/SRingkøbing2018-12-25T00:00:002019-02-19T00:00:00
329933351Teamleder til kunde- og salgssupportRobot Et udfordrende og spændende job med stor berøringsflade. Som teamleder for kunde- og salgssupport har du ansvaret for den daglige ledelse af afdelingen, som supporterer kunder og sælgere indenfor alle virksomhedens brands. Du sørger for at afdelingen fungerer optimalt og deltager i koordinerede møder på tværs af de forskellige afdelinger i virksomheden. Afdelingen har en bred kontaktflade til andre afdelinger i forbindelse med den løbende opfølgning, og har en vigtig rolle som bindeled mellem sælgere og hovedkontoret. Afdelingen tager sig af den daglige kontakt til kunder og sælgere primært i Danmark og sikrer, at ordrer, forespørgsler og øvrige henvendelser bliver behandlet smidigt og effektivt. Du tager selv del i udførslen af de daglige opgaver, som spænder vidt og omfatter telefoniske og skrift lige kundeforespørgsler, ordreindtastning, reklamationsbehand ling, løbende information til både kunder og sælgere vedr. lagersituation, leveringstider og kampagner. Af andre opgaver kan nævnes opdatering af data som f.eks. priser, stamdata o.l. Du refererer til virksomhedens Operation Manager. Som person mestrer du kunsten at have mange bolde i luften på n gang, er serviceminded og struktureret og kan fungere som den daglige leder med overblik og overskud over for de øvrige medarbejder i afdelingen. Du kender betydningen af at have tid til medarbejderne, når det kræves, og kan hjælpe med at tage beslutninger i forbindelse med konkrete opgaveløsninger, og du tør og kan tage et selvstændigt ansvar. Din arbejdskapacitet skal være stor og du er god til at planlægge og ikke mindst strukturere din arbejdsdag. Du har en relevant uddannelse og erfaring fra en lignende stilling gerne i tekstilbranchen. Derudover er det vigtigt, at du har ledelseserfaring og er vant til at lede en afdeling med min. 3-5 ansatte. Du behersker dansk og engelsk på højt niveau, og hvis du har erfaring med skandinaviske sprog vil det være en fordel. Ligeledes er det vigtigt, at du har gode IT kundskaber og gerne erfaring med Navision og SAP. Der er tale om et selvstændigt, afvekslende og udadrettet job i en internationalt orienteret virksomhed med vækstambitioner - et godt arbejdsklima med gode og engagerede kolleger, hvor tonen er venlig og uformel. Hverdagen er præget af dynamik med plads til personlig udvikling. Femilet er et dansk firma, som har eksisteret siden 1923. Virksomheden beskæftiger ca. 150 dedikerede og engagerede medarbejdere, fordelt med ca. 40 på hovedkontoret i Ikast og ca. 110 i Femilets egne koncept-butikker, der er fordelt over hele landet. Gennem årene har Femilet udviklet sig til at være en markedsorienteret virksomhed med fokus på design, salg og markedsføring af moderigtigt lingeri, undertøj, badetøj og nattøj. Femilets egne produkter designes og konstrueres af udviklingsafdelingen i Danmark. Produkterne bliver solgt via specialhandlen, shop-in-shops i stormagasiner og Femilets koncept-butikker. Femilet er bredt repræsenteret i Danmark, og er herudover også repræsenteret i andre lande i Nordeuropa. I 2010 blev Femilet købt af Groupe Chantelle i Frankrig, og er således en integreret del af en større international lingeri-koncern med hovedkontor i Paris. Send din ansøgning til pro co hurtigst muligt via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.

Et udfordrende og spændende job med stor berøringsflade.

Som teamleder for kunde- og salgssupport har du ansvaret for den daglige ledelse af afdelingen, som supporterer kunder og sælgere indenfor alle virksomhedens brands. Du sørger for at afdelingen fungerer optimalt og deltager i koordinerede møder på tværs af de forskellige afdelinger i virksomheden. Afdelingen har en bred kontaktflade til andre afdelinger i forbindelse med den løbende opfølgning, og har en vigtig rolle som bindeled mellem sælgere og hovedkontoret.

Afdelingen tager sig af den daglige kontakt til kunder og sælgere primært i Danmark og sikrer, at ordrer, forespørgsler og øvrige henvendelser bliver behandlet smidigt og effektivt. Du tager selv del i udførslen af de daglige opgaver, som spænder vidt og omfatter telefoniske og skrift­lige kundeforespørgsler, ordreindtastning, reklamationsbehand­ling, løbende information til både kunder og sælgere vedr. lagersituation, leveringstider og kampagner. Af andre opgaver kan nævnes opdatering af data som f.eks. priser, stamdata o.l.

Du refererer til virksomhedens Operation Manager.

Som person mestrer du kunsten at have mange bolde i luften på én gang, er serviceminded og struktureret og kan fungere som den daglige leder med overblik og overskud over for de øvrige medarbejder i afdelingen. Du kender betydningen af at have tid til medarbejderne, når det kræves, og kan hjælpe med at tage beslutninger i forbindelse med konkrete opgaveløsninger, og du tør og kan tage et selvstændigt ansvar. Din arbejdskapacitet skal være stor og du er god til at planlægge og ikke mindst strukturere din arbejdsdag.

Du har en relevant uddannelse og erfaring fra en lignende stilling gerne i tekstilbranchen. Derudover er det vigtigt, at du har ledelseserfaring og er vant til at lede en afdeling med min. 3-5 ansatte. Du behersker dansk og engelsk på højt niveau, og hvis du har erfaring med skandinaviske sprog vil det være en fordel. Ligeledes er det vigtigt, at du har gode IT kundskaber og gerne erfaring med Navision og SAP.

Der er tale om et selvstændigt, afvekslende og udadrettet job i en internationalt orienteret virksomhed med vækstambitioner - et godt arbejdsklima med gode og engagerede kolleger, hvor tonen er venlig og uformel. Hverdagen er præget af dynamik med plads til personlig udvikling.

Femilet er et dansk firma, som har eksisteret siden 1923. Virksomheden beskæftiger ca. 150 dedikerede og engagerede medarbejdere, fordelt med ca. 40 på hovedkontoret i Ikast og ca. 110 i Femilets egne koncept-butikker, der er fordelt over hele landet. Gennem årene har Femilet udviklet sig til at være en markedsorienteret virksomhed med fokus på design, salg og markedsføring af moderigtigt lingeri, undertøj, badetøj og nattøj. Femilets egne produkter designes og konstrueres af udviklingsafdelingen i Danmark. Produkterne bliver solgt via specialhandlen, shop-in-shops i stormagasiner og Femilets koncept-butikker. Femilet er bredt repræsenteret i Danmark, og er herudover også repræsenteret i andre lande i Nordeuropa. I 2010 blev Femilet købt af Groupe Chantelle i Frankrig, og er således en integreret del af en større international lingeri-koncern med hovedkontor i Paris.

Send din ansøgning til pro&co hurtigst muligt via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningerne behandles løbende.

pro&co a/sIkast2018-12-21T00:00:002019-02-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Holstebro
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Herning
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Hollansk talende kundesupporter til webshop søges!

Lampemesteren A/S

Ringkøbing
Vil du være med til at opnå ambitiøse mål for indenfor websalg via vores nye marked i Holland? Vi har 11 webshops med base i Ringkøbing og dertil søger vi en hollandsk talende kundesupporter til opstart af vores nye marked med salg af designerlamper...
Indrykket:25. december 2018
Udløbsdato:19. februar 2019

Svensk talende kundesupporter til webshop søges!

Lampemesteren A/S

Ringkøbing
Vil du være med til at opnå ambitiøse mål for indenfor websalg? Vi har 11 webshops med base i Ringkøbing og dertil søger vi en svensk talende kundesupporter til vores 2 svenske webshops lampemesteren.se og designlite.se. Vores primære fokus er at ha...
Indrykket:25. december 2018
Udløbsdato:19. februar 2019

Teamleder til kunde- og salgssupport

pro&co a/s

Ikast
Et udfordrende og spændende job med stor berøringsflade. Som teamleder for kunde- og salgssupport har du ansvaret for den daglige ledelse af afdelingen, som supporterer kunder og sælgere indenfor alle virksomhedens brands. Du sørger for at afdelinge...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:15. februar 2019