Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Wiuff bageri Brøndby søger bager ekspedient.

Til bagerbutik søges en ekspedient. Du skal være stabil, smilende og kunne lide at arbejde i et travlt arbejdsmiljø. Arbejdsopgaverne er følgende: ekspedition, opfyldning,rengøring samt ad hoc opgaver.

Arbejdstiden vil fortrinsvis ligge mellem kl.6.00-14.00 dog vil der også være en eftermiddagsvagt fra kl.12.00-17.00

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329784022Phoenix-a9a0f60812018-03-26T21:01:46.813Wiuff bageri Brøndby søger bager ekspedient.

Til bagerbutik søges en ekspedient. Du skal være stabil, smilende og kunne lide at arbejde i et travlt arbejdsmiljø. Arbejdsopgaverne er følgende: ekspedition, opfyldning,rengøring samt ad hoc opgaver.

Arbejdstiden vil fortrinsvis ligge mellem kl.6.00-14.00 dog vil der også være en eftermiddagsvagt fra kl.12.00-17.00

 

2018-04-21T00:51:07.720 Til bagerbutik søges en ekspedient. Du skal være stabil, smilende og kunne lide at arbejde i et travlt arbejdsmiljø. Arbejdsopgaverne er følgende: ekspedition, opfyldning,rengøring samt ad hoc opgaver. Arbejdstiden vil fortrinsvis ligge mellem kl.6.00-14.00 dog vil der også være en eftermiddagsvagt fra kl.12.00-17.0011Jobneta9a0f608100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-20T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3197410JAS AF 15.10.2009 ApS11Park Allé 2842605BrøndbyDKDanmark155.6545690012.40166000
Wiuffbager@hotmail.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent546343JobNet48015841000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a9a0f608https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a9a0f608https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a9a0f608&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a9a0f608&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12009011Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel353967113Jess PedersenWiuffbager@hotmail.comDKDanmarkDKDanmark329950788Energisk møbelsælger på deltid søgesRobot Er du typen, der oplever den ultimative selvtilfredsstillelse ved et godt salg og samtidig tændes af ønsket om at udvikle og fremelske den gode service, så er du måske netop den, vi står mangler til vores gode hold i Brøndby. Der er tale om en deltidstilling på 10-15 timer uge. Det nye BIVA Det nye BIVA er en startup, som er vokset markant siden grundlæggelsen i 2014, og som forventer yderligere vækst i de kommende år. Vi er en lille virksomhed med store ambitioner og god team-ånd som samarbejder om at servicere vores kunder og gøre BIVA kendt for det, vi er anno 2019: et online møbelhus med lækre designmøbler til attraktive priser. Den nye sælger Du får hos Biva muligheden for at udleve dine salgsdrømme kombineret med at blive en del af et lille stærkt team, som hver dag jagter nye rekorder og ofte fejrer nye milepæle i arbejdet med at gøre Biva Brøndby til en vinder. Vi forventer, at du har den faglige tyngde og den praktiske erfaring, der skal til, for at du kan arbejde selvstændigt og sikkert med alle aspekter af salg og service samt har tæft for at bidrage til at holde en veldrevet butik. Konkret er opgaverne i jobbet: Salg til kunder Butiksindretning samt vedligehold af udstillinger Drift og vedligehold af mindre lagerhold Det er afgørende, at du allerede har erfaring fra detailbranchen, hvorfra du kan dokumentere en stærk salgsfaglig kompetence. Samtidig er det ønskværdigt med erfaring fra møbelbranchen, men dette er dog ikke et krav. Væsentlig er det også, at du evner at tilegne dig nye IT-systemer og ikke er bleg for at lære nyt, da det nye Biva er i en rivende udvikling, men mange nye spændende tiltag løbende. Vores nye samarbejde Vi lægger stor vægt på initiativlyst og selvigangsættelse i vores kultur og ønsker at bevare dette DNA, selvom vi vokser. Så for at trives optimalt hos os, skal du have lidt virke- og skabertrang gemt i maven. Der er en ramme, men du skal selv medvirke til at fylde den ud. Til gengæld er vi ekstremt lydhøre overfor id er og forbedringstiltag og vi går meget op i, at vores fælles arbejdsplads er fleksibel og motiverende. Ansøgning og rekrutteringsprocessen Kundeservicechefen Cathrine Gutierrez varetager rekrutteringsprocessen sammen med den fungerende butikschef, hvorfor du bedes sende dit CV, ansøgning etc. til cathrine@biva.dk. Eventuelle spørgsmål modtages på samme e-mailadresse. Da jobbet søges besat snarest muligt vil kandidater blive inviteret til samtale løbende og når det er muligt for parterne. Processen forventes afsluttet senest med udgangen af februar, men meget gerne før. Du kan læse mere om BIVA på www.biva.dk

Er du typen, der oplever den ultimative selvtilfredsstillelse ved et godt salg og samtidig tændes af ønsket om at udvikle og fremelske den gode service, så er du måske netop den, vi står mangler til vores gode hold i Brøndby. Der er tale om en deltidstilling på 10-15 timer/uge.

 

Det nye BIVA

Det nye BIVA er en startup, som er vokset markant siden grundlæggelsen i 2014, og som forventer yderligere vækst i de kommende år. Vi er en lille virksomhed med store ambitioner og god team-ånd som samarbejder om at servicere vores kunder og gøre BIVA kendt for det, vi er anno 2019: et online møbelhus med lækre designmøbler til attraktive priser.

 

Den nye sælger 

Du får hos Biva muligheden for at udleve dine salgsdrømme kombineret med at blive en del af et lille stærkt team, som hver dag jagter nye rekorder og ofte fejrer nye milepæle i arbejdet med at gøre Biva Brøndby til en vinder. 

Vi forventer, at du har den faglige tyngde og den praktiske erfaring, der skal til, for at du kan arbejde selvstændigt og sikkert med alle aspekter af salg og service samt har tæft for at bidrage til at holde en veldrevet butik. 

Konkret er opgaverne i jobbet: 

  • Salg til kunder
  • Butiksindretning samt vedligehold af udstillinger
  • Drift og vedligehold af mindre lagerhold

Det er afgørende, at du allerede har erfaring fra detailbranchen, hvorfra du kan dokumentere en stærk salgsfaglig kompetence. Samtidig er det ønskværdigt med erfaring fra møbelbranchen, men dette er dog ikke et krav. Væsentlig er det også, at du evner at tilegne dig nye IT-systemer og ikke er bleg for at lære nyt, da det nye Biva er i en rivende udvikling, men mange nye spændende tiltag løbende.

 

Vores nye samarbejde 

Vi lægger stor vægt på initiativlyst og selvigangsættelse i vores kultur og ønsker at bevare dette DNA, selvom vi vokser. Så for at trives optimalt hos os, skal du have lidt virke- og skabertrang gemt i maven. Der er en ramme, men du skal selv medvirke til at fylde den ud.

Til gengæld er vi ekstremt lydhøre overfor idéer og forbedringstiltag og vi går meget op i, at vores fælles arbejdsplads er fleksibel og motiverende.

Ansøgning og rekrutteringsprocessen

Kundeservicechefen Cathrine Gutierrez varetager rekrutteringsprocessen sammen med den fungerende butikschef, hvorfor du bedes sende dit CV, ansøgning etc. til cathrine@biva.dk. Eventuelle spørgsmål modtages på samme e-mailadresse.

Da jobbet søges besat snarest muligt vil kandidater blive inviteret til samtale løbende og når det er muligt for parterne. Processen forventes afsluttet senest med udgangen af februar, men meget gerne før.  

Du kan læse mere om BIVA på www.biva.dk

Biva Møbler ApSGlostrup2019-01-29T00:00:002019-02-26T00:00:00
329943512Natteravn søges til travl Shell 7-11Robot Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell 7-11 station på Englandsvej. Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sene nattetimer. Vi leder efter en ny kollega, der er en ansvarsbevidst og stabil teamplayer, der ønsker at gøre en forskel. Smil og udadvendthed er derfor en selvfølge. Du vil sammen med det øvrige team få ansvaret for at vores station altid fremstår salgsklar og lever op til vores høje standarter. Vi søger en moden person, der kan give vores kunder en oplevelse ud over det forventede, men også en person, der kan løse evt. problemstillinger undervejs. Om natten vil der være mange praktiske opgaver der skal varetages og det er vigtigt, at du er skarp til at prioritere din tid og få noget fra hånden, uden at dette påvirker kundernes oplevelse. Du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med: -salg af brændstof, tips og lotto, konfekture, bake off, fast food mm. -rengøring -klargøring og opbagning af mad og bake off -opfyldning og trimning af butikken. Straffeattest skal fremvises.

Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell 7-11 station på Englandsvej. 

Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sene nattetimer. Vi leder efter en ny kollega, der er en ansvarsbevidst og stabil teamplayer, der ønsker at gøre en forskel. Smil og udadvendthed er derfor en selvfølge.

Du vil sammen med det øvrige team få ansvaret for at vores station altid fremstår salgsklar og lever op til vores høje standarter.

Vi søger en moden person, der kan give vores kunder en oplevelse ud over det forventede, men også en person, der kan løse evt. problemstillinger undervejs.

Om natten vil der være mange praktiske opgaver der skal varetages og det er vigtigt, at du er skarp til at prioritere din tid og få noget fra hånden, uden at dette påvirker kundernes oplevelse.

 

Du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med:

 

-salg af brændstof, tips og lotto, konfekture, bake off, fast food mm.

-rengøring

-klargøring og opbagning af mad og bake off

-opfyldning og trimning af butikken.

 

Straffeattest skal fremvises.

7-Eleven Butik 449København S2019-01-16T00:00:002019-03-13T00:00:00
329941971Skal du være vores nye kollega?Robot Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør. Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger. Kiosk Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre. Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow. Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort. Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker. Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00. Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet. Ansøgning kun via mail job@kioskogspil.com

Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør.

Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger.

Kiosk & Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre.

Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet – og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow.

Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort.

Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker.

Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00.

Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet.

Ansøgning kun via mail – job@kioskogspil.com

KIOSK & SPILKøbenhavn S2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329954917Assistant til Pelican i Valby - hurtig opstartRobot Drives du af at yde en sublim kundeservice? Så er det måske dig vi søger til en fastansættelse hos Pelican Self Storage i Valby, med gode udviklingsmuligheder. Jobbet Pelican Self Storage er et nordisk brand inden for opbevaring til private og erhverv, og her køber kunderne ikke bare et opbevaringsrum - de køber en oplevelse og tilliden til, at der bliver passet godt på deres ting. Dit arbejde er derfor essentielt i forhold til at kunne opretholde en god relation til kunderne Din fornemmeste opgave i jobbet som Assistant vil være at yde en sublim kundeservice overfor Pelicans mange kunder samt at vedligeholde sitet. Dine opgaver vil være alsidige og indeholder opgaver af både administrativ- og salgsmæssig karakter. Det salgsmæssige aspekt betyder, at du får til opgave at kontakte nye potentielle kunder, der allerede har henvendt sig, for at sætte rammerne for den videre proces. Den administrative del vil indeholde udarbejdelse af kontrakter, rapportering, fakturaer, kundehenvendelser osv. Din profil Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for salg og service eller kommer fra detailbranchen. Derudover forestiller vi os at du Er udadvendt og har en god tilgang til forskellige typer mennesker. Er serviceminded helt ud til fingerspidserne. Har flair for IT og administration. Kan brænde igennem, når kunden kommer ind ad døren. Det er vigtigt, at du kan motivere dig selv samt at du er proaktiv, da du i det daglige vil skulle dele arbejdsopgaverne mellem dig og Site Manageren. Du vil som Assistant skulle stå alene i perioder, hvilket betyder at det er dig der har ansvaret for at dagens gøremål bliver varetaget. Af samme grund er det derfor vigtigt, at du ikke er bange for at svinge støvsugeren og hvad der ellers måtte være nødvendigt. Hvad kan vi tilbyde? Pelican gør rigtig meget for den enkelte medarbejder hvad angår motivation og fastholdelse og tror på, at alle har noget, de er bedst til. Er du for eksempel verdensmester i salg og synes, at det er det mest interessante at lave, så får du lov til at komme ud og lære fra dig på de andre sites. Er det lokal markedsføring, der fanger dig, så kan du komme med i et projekt omkring dette. Pelican tror nemlig på, at ved at få det bedste fra alle medarbejdere, samle det og dele den viden, giver det de dygtigste og mest motiverede ansatte. Det vil derfor også være muligt at tilegne sig nye opgaver og mere ansvar. Arbejdstid og løn Opstart er 1. marts 2019. Stillingen er en fastansættelse med arbejdstid på 37 timer pr. uge i tidsrummet kl. 9.30-18.00 på hverdage og kl. 9.30-14.00 hver anden lørdag søndag. Der tilbydes en fast grundløn samt en god bonusordning. Proces Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Drives du af at yde en sublim kundeservice? Så er det måske dig vi søger til en fastansættelse hos Pelican Self Storage i Valby, med gode udviklingsmuligheder.

Jobbet

Pelican Self Storage er et nordisk brand inden for opbevaring til private og erhverv, og her køber kunderne ikke bare et opbevaringsrum - de køber en oplevelse og tilliden til, at der bliver passet godt på deres ting. Dit arbejde er derfor essentielt i forhold til at kunne opretholde en god relation til kunderne

Din fornemmeste opgave i jobbet som Assistant vil være at yde en sublim kundeservice overfor Pelicans mange kunder samt at vedligeholde sitet. Dine opgaver vil være alsidige og indeholder opgaver af både administrativ- og salgsmæssig karakter. Det salgsmæssige aspekt betyder, at du får til opgave at kontakte nye potentielle kunder, der allerede har henvendt sig, for at sætte rammerne for den videre proces. Den administrative del vil indeholde udarbejdelse af kontrakter, rapportering, fakturaer, kundehenvendelser osv.

Din profil

Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for salg og service eller kommer fra detailbranchen.

Derudover forestiller vi os at du;

  • Er udadvendt og har en god tilgang til forskellige typer mennesker.
  • Er serviceminded helt ud til fingerspidserne.
  • Har flair for IT og administration.
  • Kan brænde igennem, når kunden kommer ind ad døren.

Det er vigtigt, at du kan motivere dig selv samt at du er proaktiv, da du i det daglige vil skulle dele arbejdsopgaverne mellem dig og Site Manageren. Du vil som Assistant skulle stå alene i perioder, hvilket betyder at det er dig der har ansvaret for at dagens gøremål bliver varetaget. Af samme grund er det derfor vigtigt, at du ikke er bange for at svinge støvsugeren og hvad der ellers måtte være nødvendigt.

Hvad kan vi tilbyde?

Pelican gør rigtig meget for den enkelte medarbejder hvad angår motivation og fastholdelse og tror på, at alle har noget, de er bedst til. Er du for eksempel verdensmester i salg og synes, at det er det mest interessante at lave, så får du lov til at komme ud og lære fra dig på de andre sites. Er det lokal markedsføring, der fanger dig, så kan du komme med i et projekt omkring dette. Pelican tror nemlig på, at ved at få det bedste fra alle medarbejdere, samle det og dele den viden, giver det de dygtigste og mest motiverede ansatte. Det vil derfor også være muligt at tilegne sig nye opgaver og mere ansvar.

Arbejdstid og løn

Opstart er 1. marts 2019.

Stillingen er en fastansættelse med arbejdstid på 37 timer pr. uge i tidsrummet kl. 9.30-18.00 på hverdage og kl. 9.30-14.00 hver anden lørdag/søndag.

Der tilbydes en fast grundløn samt en god bonusordning.

Proces

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

MOMENT A/SKøbenhavn V2019-02-05T00:00:002019-02-28T00:00:00
329960566Dataindsamler i KøbenhavnRobot Som Dataindsamler bliver du en del af et team, der skal indsamle data i detailbutikker landet over. Din opgave bliver at indsamle bon er fra de handlende, der bidrager til strategiske og taktiske beslutninger hos nogle af landets førende kæder. Din fornemste opgave bliver at sikre, at det indsamlede data er validt og brugbart. Jobbet består helt detaljeret i, at man som Dataindsamler møder op ved den angivne butik i rette tidsrum og stiller sig uden for butikken. Her skal der høfligt rettes henvendelse til de handlende, om deres kvittering må indsamles til en anonym markedsanalyse. Du skal kunne identificere dig selv som værende: Mødestabil og ansvarsbevidst Omhyggelig, grundig og præcis Velfungerende med fleksible arbejdstider og frihed under ansvar Klar på vind og vejr, da jobbet kan foregå udendørs Du besidder endvidere øvrige kvalifikationer: Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet Behersker IT på brugerniveau, herunder specielt Outlook og Excel Har smartphone tablet og er tilgængelig på SMS og e-mail Vi tilbyder dig: Fast timeløn og kørselsgodtgørelse efter aftale Et fleksibelt deltidsjob Frihed under ansvar At blive en del af en spændende virksomhed i vækst Mulighed for at blive tilknyttet vores øvrige afdelinger for flere arbejdstimer Timer: Mulighed for faste timer - med mulighed for flere løbende. Jobbet er et deltidsjob, og kan fint bestrides af studerende, efterlønnere osv. Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Send en kort ansøgning samt dit CV med relevante erfaringer og billede til job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Dataindsamler - København .

Som Dataindsamler bliver du en del af et team, der skal indsamle data i detailbutikker landet over. Din opgave bliver at indsamle bon'er fra de handlende, der bidrager til strategiske og taktiske beslutninger hos nogle af landets førende kæder. Din fornemste opgave bliver at sikre, at det indsamlede data er validt og brugbart.

 

Jobbet består helt detaljeret i, at man som Dataindsamler møder op ved den angivne butik i rette tidsrum og stiller sig uden for butikken. Her skal der høfligt rettes henvendelse til de handlende, om deres kvittering må indsamles til en anonym markedsanalyse.

 

Du skal kunne identificere dig selv som værende:

  • Mødestabil og ansvarsbevidst
  • Omhyggelig, grundig og præcis
  • Velfungerende med fleksible arbejdstider og frihed under ansvar
  • Klar på vind og vejr, da jobbet kan foregå udendørs

 

Du besidder endvidere øvrige kvalifikationer:

  • Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet
  • Behersker IT på brugerniveau, herunder specielt Outlook og Excel
  • Har smartphone/tablet og er tilgængelig på SMS og e-mail

 

Vi tilbyder dig:

  • Fast timeløn og kørselsgodtgørelse efter aftale
  • Et fleksibelt deltidsjob
  • Frihed under ansvar
  • At blive en del af en spændende virksomhed i vækst
  • Mulighed for at blive tilknyttet vores øvrige afdelinger for flere arbejdstimer

 

Timer: Mulighed for faste timer - med mulighed for flere løbende.

 

Jobbet er et deltidsjob, og kan fint bestrides af studerende, efterlønnere osv.

 

Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig.

 

Send en kort ansøgning samt dit CV med relevante erfaringer og billede til job@relationmedia.dk.

Mærk emnefeltet "Dataindsamler - København".

 

RELATIONMEDIA A/SValby2019-02-14T00:00:002019-03-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Energisk møbelsælger på deltid søges

Biva Møbler ApS

Glostrup
Er du typen, der oplever den ultimative selvtilfredsstillelse ved et godt salg og samtidig tændes af ønsket om at udvikle og fremelske den gode service, så er du måske netop den, vi står mangler til vores gode hold i Brøndby. Der er tale om en delti...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:26. februar 2019

Natteravn søges til travl Shell 7-11

7-Eleven Butik 449

København S
Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell 7-11 station på Englandsvej. Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sen...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:13. marts 2019

Skal du være vores nye kollega?

KIOSK & SPIL

København S
Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør. Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m....
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Assistant til Pelican i Valby - hurtig opstart

MOMENT A/S

København V
Drives du af at yde en sublim kundeservice? Så er det måske dig vi søger til en fastansættelse hos Pelican Self Storage i Valby, med gode udviklingsmuligheder. Jobbet Pelican Self Storage er et nordisk brand inden for opbevaring til private og erhve...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Dataindsamler i København

RELATIONMEDIA A/S

Valby
Som Dataindsamler bliver du en del af et team, der skal indsamle data i detailbutikker landet over. Din opgave bliver at indsamle bon er fra de handlende, der bidrager til strategiske og taktiske beslutninger hos nogle af landets førende kæder. Din ...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019