Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Yourpay Sales Partner søger kørende sælger

Yourpay Sales Partner er et søster selskab af Yourpay, vi er i stærk vækst og søger derfor en kørende sælger. Vi sælger betalingsløsninger indenfor stort set alle brancher, alt fra terminalløsninger, onlinebetaling til onlineopkrævning.

Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver og som gladeligt giver deres viden videre.

Som kørende sælger vil du have ansvaret for, at booke møder med virksomheder, samt følge dette møde til dørs.

Vi forventer af dig:

  • At du er udadvendt, da jobbet primært består i at ringe uopfordret op til potentielle kunder.
  • At du er mødestabil.
  • At du er en teamplayer, da sammenholdet er en væsentlig del af vores dagligdag.
  • At du er omstillingsparat.
  • At du kan argumenterer for din sag.
  • At du har indblik i betalingsteknologien
  • At du har kørekort

Du kan forvente:

  • Provisionslønnet med garantiløn
  • Mulighed for provision uden loft.
  • En stabil arbejdsplads med fokus på din personlige udvikling.
  • Løbende uddannelse og daglig sparring (med branchens bedste sælgere).
  • Gode kollegaer.
  • Ansvar for egne kunder
  • Egen bil men km betaling

 

Dit kontor vil ligge i lækre omgivelser ved Assens Havn på Fyn.

Vi venter gerne på den rette kandidat

Fuldtid

Kontaktperson: Daniel Juul

Ansøgning sendes skriftlig til: daniel@yourpay-sp.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329935026Phoenix-4ffb5fce12019-02-25T00:00:00Yourpay Sales Partner søger kørende sælger

Yourpay Sales Partner er et søster selskab af Yourpay, vi er i stærk vækst og søger derfor en kørende sælger. Vi sælger betalingsløsninger indenfor stort set alle brancher, alt fra terminalløsninger, onlinebetaling til onlineopkrævning.

Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver og som gladeligt giver deres viden videre.

Som kørende sælger vil du have ansvaret for, at booke møder med virksomheder, samt følge dette møde til dørs.

Vi forventer af dig:

  • At du er udadvendt, da jobbet primært består i at ringe uopfordret op til potentielle kunder.
  • At du er mødestabil.
  • At du er en teamplayer, da sammenholdet er en væsentlig del af vores dagligdag.
  • At du er omstillingsparat.
  • At du kan argumenterer for din sag.
  • At du har indblik i betalingsteknologien
  • At du har kørekort

Du kan forvente:

  • Provisionslønnet med garantiløn
  • Mulighed for provision uden loft.
  • En stabil arbejdsplads med fokus på din personlige udvikling.
  • Løbende uddannelse og daglig sparring (med branchens bedste sælgere).
  • Gode kollegaer.
  • Ansvar for egne kunder
  • Egen bil men km betaling

 

Dit kontor vil ligge i lækre omgivelser ved Assens Havn på Fyn.

Vi venter gerne på den rette kandidat

Fuldtid

Kontaktperson: Daniel Juul

Ansøgning sendes skriftlig til: daniel@yourpay-sp.dk

 

2019-03-03T03:50:40.490 Yourpay Sales Partner er et søster selskab af Yourpay, vi er i stærk vækst og søger derfor en kørende sælger. Vi sælger betalingsløsninger indenfor stort set alle brancher, alt fra terminalløsninger, onlinebetaling til onlineopkrævning. Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver og som gladeligt giver deres viden videre. Som kørende sælger vil du have ansvaret for, at booke møder med virksomheder, samt følge dette møde til dørs. Vi forventer af dig: At du er udadvendt, da jobbet primært består i at ringe uopfordret op til potentielle kunder. At du er mødestabil. At du er en teamplayer, da sammenholdet er en væsentlig del af vores dagligdag. At du er omstillingsparat. At du kan argumenterer for din sag. At du har indblik i betalingsteknologien At du har kørekort Du kan forvente: Provisionslønnet med garantiløn Mulighed for provision uden loft. En stabil arbejdsplads med fokus på din personlige udvikling. Løbende uddannelse og daglig sparring (med branchens bedste sælgere). Gode kollegaer. Ansvar for egne kunder Egen bil men km betaling Dit kontor vil ligge i lækre omgivelser ved Assens Havn på Fyn. Vi venter gerne på den rette kandidat Fuldtid Kontaktperson: Daniel Juul Ansøgning sendes skriftlig til: daniel@yourpay-sp.dk11Jobnet4ffb5fce100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-03T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3426604Sales Partners ApS11Strandvejen 1842920CharlottenlundDKDanmark0daniel@yourpay-sp.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent686978JobNet492434349243431000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4ffb5fcehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4ffb5fcehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4ffb5fce&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4ffb5fce&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgYourpay Sales Partner søger kørende sælger12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg359906750Daniel Juuldaniel@yourpay-sp.dkDKDanmarkDKDanmark330076592FlotteGulve.dk søger en erfaren salgsmedarbejder til butikken i Dyssegård (Søborg)Profile Er du en ambitiøs sælger, der drives af at gøre en forskel og skabe øget omsætning? Motiveres du af at få ansvaret for hver enkelte sag, og følge den fra start til slut, så kunden føler sig tryg? Så er det måske dig vi søger! Vi søger endnu en erfaren sælger som kan varetage vores kunder fra butikken i Søborg. Du vil få et selvstændigt ansvar i en stærk og dynamisk afdeling. Bliv en del af FlotteGulve.dk A SFlotteGulve.dk A S har været i en forrygende vækst igennem de sidste 21 år, hvorfor god løn samt varigt arbejde kan påregnes for den rigtige person. Vi tilbyder:Fast arbejde for den rigtige personPersonaleforeningGode kollegaerFlere årlige arrangementer med focus på socialsamværJobbetEkspedere og servicere vore kunder i butikkenEkspedere og servicere vore kunder via mail og telefonHolde dig opdateret på nye gulvløsningerHåndtere ordrer fra start til slutGod lønArbejdstid: 37 timer KvalifikationerErfaring med salgGod talforståelse, og forståelse for godt købmandsskabProduktkendskabPersonlighedDet er afgørende for os, at du er smilende, resultatorienteret, ambitiøs og trives i en rolle, hvor du selvstændigt tager initiativ og udfordrer det eksisterende. Du er indbegrebet af salg og går til dine opgaver med stort gåpåmod. Du motiveres af målbare resultater. Vi glæder os til at høre fra dig Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tommy Oversø på 45 20 23 96 80. Ellers send os din ansøgning og dit CV via knappen Send ansøgning . Salgsassistent Salgskonsulent Butiksassistent Se mere på vores ansøgersite: https: flottegulve.brandero.com
Er du en ambitiøs sælger, der drives af at gøre en forskel og skabe øget omsætning? Motiveres du af at få ansvaret for hver enkelte sag, og følge den fra start til slut, så kunden føler sig tryg? Så er det måske dig vi søger!

Vi søger endnu en erfaren sælger som kan varetage vores kunder fra butikken i Søborg. Du vil få et selvstændigt ansvar i en stærk og dynamisk afdeling.

Bliv en del af FlotteGulve.dk A/S
FlotteGulve.dk A/S har været i en forrygende vækst igennem de sidste 21 år, hvorfor god løn samt varigt arbejde kan påregnes for den rigtige person.

Vi tilbyder:
  • Fast arbejde for den rigtige person
  • Personaleforening
  • Gode kollegaer
  • Flere årlige arrangementer med focus på socialsamvær
Jobbet
  • Ekspedere og servicere vore kunder i butikken
  • Ekspedere og servicere vore kunder via mail og telefon
  • Holde dig opdateret på nye gulvløsninger
  • Håndtere ordrer fra start til slut
  • God løn
Arbejdstid: 37 timer

Kvalifikationer
  • Erfaring med salg
  • God talforståelse, og forståelse for godt købmandsskab
  • Produktkendskab
Personlighed
Det er afgørende for os, at du er smilende, resultatorienteret, ambitiøs og trives i en rolle, hvor du selvstændigt tager initiativ og udfordrer det eksisterende.

Du er indbegrebet af salg og går til dine opgaver med stort gåpåmod.

Du motiveres af målbare resultater.

Vi glæder os til at høre fra dig

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tommy Oversø på +45 20 23 96 80.
Ellers send os din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning".

Salgsassistent Salgskonsulent Butiksassistent


Se mere på vores ansøgersite: https://flottegulve.brandero.com

ORS/Small/25563c22_logo.jpegFlottegulve.dk A/SDyssegaard2019-09-10T00:00:002019-10-19T00:00:00
330084152Industry Technology Strategist (manufacturing)Robot Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is centered on embracing a growth mindset, a theme of inspiring excellence, and encouraging teams and leaders to bring their best each day. Growth mindset encourages each of us to lean in and learn what matters most to our customers, to create the foundational knowledge that enables us to make customer-first decisions in everything we do. In doing so, we create life- changing innovations that impact billions of lives around the world. You can help us achieve our mission Responsibilities The Industry Technology Strategist (ITS) is the technical sales professional expected to: • Drive the deployment of industry solutions based on all three Microsoft Clouds and increase their consumption of the platform by providing deployment guidance, supporting development of the customers cloud adoption model, and providing appropriate recommendations to overcome blockers for customers. • Establish deep relationships with key OT IT decision makers, who drive long-term cloud adoption as means to resolve business problems within their company. • Understand customer s business requirements, challenge assumptions to motivate change, identify, validate and grow opportunities, in partnership with the sales team, for deployment of Microsoft and or 3rd party cloud industry solutions to deliver tangible business value. • Lead mapping of business solution goals requirements to Azure-based architecture and technology solutions while taking a systems-wide view of the customer s existing solution landscape. • Keep up to date with market trends in target industry, competitive insights and industry regulatory compliance requirements. • Coach other technical sellers to become certified in required Azure technical certifications. Qualifications Experiences Required: Education, Key Experiences, Skills and Knowledge: • 5 years of experience implementing and deploying complex, business critical industry solutions, predictive maintenance, credit risk analysis, retail personalization, and or experience in one or more industry functional areas to support broad engagement 5 years manufacturing experience (process or discreet) • 5 years of success in consultative complex technical sales and deployment projects • 5 years of architecture, design, implementation, and or support of highly distributed applications • Deep technical experience in one or more of the following areas: Software design or development, Application Design, Systems Operations Management, Database architecture, Virtualization, IP Networking, Storage, IT Security, Linux, HPC • Working knowledge of the following programming languages: .NET, C , Java, JSON, PHP, Perl, Python, Ruby on Rails, Pig Hive • Proven track record of building deep technical relationships with senior executives and growing cloud consumption share in large or highly strategic accounts • Presentation skills with a high degree of comfort with both large and small audiences. Prior work experience in a Consulting Architecture position within a software and or services company Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.

Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is

centered on embracing a growth mindset, a theme of inspiring excellence, and encouraging teams and leaders to bring their

best each day. Growth mindset encourages each of us to lean in and learn what matters most to our customers, to create the

foundational knowledge that enables us to make customer-first decisions in everything we do. In doing so, we create life-

changing innovations that impact billions of lives around the world. You can help us achieve our mission

 

Responsibilities

The Industry Technology Strategist (ITS) is the technical sales professional expected to:

• Drive the deployment of industry solutions based on all three Microsoft Clouds and increase their consumption of the

platform by providing deployment guidance, supporting development of the customers’ cloud adoption model, and

providing appropriate recommendations to overcome blockers for customers.

• Establish deep relationships with key OT/IT decision makers, who drive long-term cloud adoption as means to resolve

business problems within their company.

• Understand customer’s business requirements, challenge assumptions to motivate change, identify, validate and grow

opportunities, in partnership with the sales team, for deployment of Microsoft and/or 3rd party cloud industry solutions

to deliver tangible business value.

• Lead mapping of business/solution goals & requirements to Azure-based architecture and technology solutions while

taking a systems-wide view of the customer's existing solution landscape.

• Keep up to date with market trends in target industry, competitive insights and industry regulatory/compliance requirements. • Coach other technical sellers to become certified in required Azure technical certifications.

 

Qualifications 

Experiences Required: Education, Key Experiences, Skills and Knowledge: 

• 5+ years of experience implementing and deploying complex, business critical industry solutions, predictive maintenance,

credit risk analysis, retail personalization, and/or experience in one or more industry functional areas to support broad

engagement

5+ years manufacturing experience (process or discreet)

• 5+ years of success in consultative/complex technical sales and deployment projects

• 5+ years of architecture, design, implementation, and/or support of highly distributed applications

• Deep technical experience in one or more of the following areas: Software design or development, Application Design,

Systems Operations / Management, Database architecture, Virtualization, IP Networking, Storage, IT Security, Linux, HPC

• Working knowledge of the following programming languages: .NET, C++, Java, JSON, PHP, Perl, Python, Ruby on Rails,

Pig/Hive

• Proven track record of building deep technical relationships with senior executives and growing cloud consumption share

in large or highly strategic accounts

• Presentation skills with a high degree of comfort with both large and small audiences. Prior work experience in a

Consulting/Architecture position within a software and/or services company 

 

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances. 

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-09-30T00:00:002019-10-18T00:00:00
330099647Shift Trader for Gas OperationsRobot Would you like to take responsibility for the final physical delivery of our gas portfolio and actively trade in the Northern European gas markets? Join us and become Shift Trader in Gas Operations where we re responsible for handling the group s entire gas portfolio. This requires that we manage our physical delivery and contribute to maximising the value of our assets while also continuously helping to build and develop our portfolio. Gas Operations is the final link towards the commercial markets and therefore our last opportunity to maximise profit, while on the other hand we re also responsible for reducing costs and securing the supply of gas towards our customer portfolios. You ll be part of a team of 10, among which 8 are Shift Traders. Gas Operations is part of Markets Bioenergy, which has approx 400 employees and is one of four business units in the Group. M B handles the production from our wind farms, our gas supply contracts and the requirements of our customers in Northwestern Europe. Our focus is on building and shaping the gas portfolio and building internal competences which have a significant impact on our core business. Working for us, you ll obtain extensive business insight and a strong sense of responsibility. Gas Operations is a 24 7 shift-team, so your working hours will differ according to our duty roster. Your key tasks will be to nominate and check the matching of our positions on the relevant markets secure the purchase sale of relevant capacities and minimise balancing costs seek all after-hours trading opportunities in Denmark, Belgium, the Netherlands, Germany and the UK to maximise the profit of the available flexibility in the portfolio help develop and support our tools and models support our Business Lines in structuring and implementing contracts optimally. You ll become part of a highly competent and ambitious shift team. Furthermore, you ll have the opportunity to influence the development of the department and have excellent prospects for personal and professional development. Your competences include that you hold a bachelor s or master s degree or have experience from a similar position have excellent logical skills have an analytical approach to your work tasks and a pragmatic and commercially focused attitude are a team player who can take initiative and is eager to learn, being able to work both independently and as part of a team. In Ørsted Markets Bio, we have a high level of expertise and a variety of tasks. We work every day to create value for both our customers and the organisation. We offer an exciting and informal workplace where the individual employee s value creation and results is the focal point. We offer a unique position with a high level of specialised expertise and complex and challenging work tasks. Our focus is on building and shaping the gas portfolio and building internal competences which have a significant impact on our core business. Working for us, you ll obtain extensive business insight and a strong sense of responsibility. Working at Ørsted Our vision is to create a world that runs entirely on green energy. This ambitious goal relies on maximising the talents of a truly inclusive workforce that brings diversity of thought, perspective, knowledge and background to our business. To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential. Would you like to help shape the renewable technologies of the future? Send your application, CV and diplomas to us as soon as possible and no later than 20 October 2019, as we ll be conducting interviews on a continuous basis. Please don t hesitate to contact Xavier Jacques, Head of Gas Operations, by telephone on 45 99 55 58 08 if you d like to know more about the position. About Ørsted Headquartered in Denmark, Ørsted s 6,300 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and provide energy products to its customers. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Would you like to take responsibility for the final physical delivery of our gas portfolio and actively trade in the Northern European gas markets?

Join us and become Shift Trader in Gas Operations where we’re responsible for handling the group’s entire gas portfolio. This requires that we manage our physical delivery and contribute to maximising the value of our assets while also continuously helping to build and develop our portfolio. Gas Operations is the final link towards the commercial markets and therefore our last opportunity to maximise profit, while on the other hand we’re also responsible for reducing costs and securing the supply of gas towards our customer portfolios. You’ll be part of a team of 10, among which 8 are Shift Traders.

Gas Operations is part of Markets & Bioenergy, which has approx 400 employees and is one of four business units in the Group. M&B handles the production from our wind farms, our gas supply contracts and the requirements of our customers in Northwestern Europe. Our focus is on building and shaping the gas portfolio and building internal competences which have a significant impact on our core business. Working for us, you’ll obtain extensive business insight and a strong sense of responsibility.

Gas Operations is a 24/7 shift-team, so your working hours will differ according to our duty roster.

Your key tasks will be to

  • nominate and check the matching of our positions on the relevant markets
  • secure the purchase/sale of relevant capacities and minimise balancing costs
  • seek all after-hours trading opportunities in Denmark, Belgium, the Netherlands, Germany and the UK to maximise the profit of the available flexibility in the portfolio
  • help develop and support our tools and models
  • support our Business Lines in structuring and implementing contracts optimally.

You’ll become part of a highly competent and ambitious shift team. Furthermore, you’ll have the opportunity to influence the development of the department and have excellent prospects for personal and professional development.
 
Your competences include that you

  • hold a bachelor’s or master’s degree or have experience from a similar position
  • have excellent logical skills
  • have an analytical approach to your work tasks and a pragmatic and commercially focused attitude
  • are a team player who can take initiative and is eager to learn, being able to work both independently and as part of a team.

In Ørsted Markets & Bio, we have a high level of expertise and a variety of tasks. We work every day to create value for both our customers and the organisation. We offer an exciting and informal workplace where the individual employee's value creation and results is the focal point.
 
We offer a unique position with a high level of specialised expertise and complex and challenging work tasks. Our focus is on building and shaping the gas portfolio and building internal competences which have a significant impact on our core business. Working for us, you’ll obtain extensive business insight and a strong sense of responsibility.
 
Working at Ørsted
Our vision is to create a world that runs entirely on green energy. This ambitious goal relies on maximising the talents of a truly inclusive workforce that brings diversity of thought, perspective, knowledge and background to our business.

To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can realise their full potential.

Would you like to help shape the renewable technologies of the future?
Send your application, CV and diplomas to us as soon as possible and no later than 20 October 2019, as we’ll be conducting interviews on a continuous basis.

Please don’t hesitate to contact Xavier Jacques, Head of Gas Operations, by telephone on +45 99 55 58 08 if you’d like to know more about the position.

About Ørsted
Headquartered in Denmark, Ørsted’s 6,300 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and provide energy products to its customers. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Ørsted Vind A/SGentofte2019-10-02T00:00:002019-10-20T00:00:00
330080665DISTRIKTSCHEF med god erfaring indenfor svejseteknik og salgRobot Stillingsbeskrivelse:Du bliver tilknyttet virksomhedens svejse og skæreafdeling, der har til huse på hovedkontoret i Glostrup, og får ansvaret for salget af svejseudstyr på Sjælland Fyn og evt. i Jylland.Du refererer i det daglige til salgsdirektøren, og du får ansvaret for at sælge Løweners produkter og løsninger, som omfatter flere anerkendte brands. Du kommer således både til at sælge forskellige typer svejsemaskiner, tilsatsmaterialer, håndplasmaskæremaskiner samt tilbehør. Din målgruppe er meget stor. Der vil være en del eksisterende kunder, som du skal pleje, samt mange nye potentielle kundeemner, som du skal ud og besøge og få opbygget relationerne til. Med udgangspunkt i din hjemmeadresse, som både kan være på Sjælland, Fyn og i Jylland, forventes du at tilbringe meget af din tid ude hos dine kunder. Du kommer til at tale med mange forskellige typer mennesker, og skal derfor både kunne begå dig hos brugerne og indkøberne i de store industrivirksomheder samt hos den mindre smedevirksomhed, hvor ejeren selv er med på gulvet. Du får stillet diverse CRM-værktøjer til rådighed, som du bruger dagligt. Du har mulighed for at trække på dine kolleger på kontoret, hvis du skal have hjælp til udarbejdelse af tilbud, udsendelse af materialer, demonstrationsudstyr og lignende. Løn:Du tilbydes en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, bonus-, pensions- og sundhedsordning samt bil eller bilordning. Egenskaber:Du er resultatorienteret, selvmotiverende og meget målrettet. Dit energiniveau er højt og samtidig er du struktureret og ansvarsbevidst og husker derfor altid at følge op på dine kunder. Erhvervserfaring:Du har kendskab til svejsning og er i stand til at dokumentere gode resultater indenfor salg. Uddannelser:Du er uddannet smed og har derfor flere års svejseerfaring. Ligesom det forventes, at du har deltaget i salgskurser. Sprogkundskaber IT:Det forventes, at du er flydende i dansk, og gerne engelsk, i skrift og tale, og du er en erfaren bruger af IT. Du tilbydes:Du får muligheden for at sælge nogle af markedets førende produkter, samt være en del af et engageret team af medarbejdere, der løbende arrangerer sociale events, har en kunstforening, massageordning m.v.

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver tilknyttet virksomhedens svejse og skæreafdeling, der har til huse på hovedkontoret i Glostrup, og får ansvaret for salget af svejseudstyr på Sjælland/Fyn og evt. i Jylland.

Du refererer i det daglige til salgsdirektøren, og du får ansvaret for at sælge Løweners produkter og løsninger, som omfatter flere anerkendte brands. Du kommer således både til at sælge forskellige typer svejsemaskiner, tilsatsmaterialer, håndplasmaskæremaskiner samt tilbehør. 

Din målgruppe er meget stor. Der vil være en del eksisterende kunder, som du skal pleje, samt mange nye potentielle kundeemner, som du skal ud og besøge og få opbygget relationerne til. Med udgangspunkt i din hjemmeadresse, som både kan være på Sjælland, Fyn og i Jylland, forventes du at tilbringe meget af din tid ude hos dine kunder. 

Du kommer til at tale med mange forskellige typer mennesker, og skal derfor både kunne begå dig hos brugerne og indkøberne i de store industrivirksomheder samt hos den mindre smedevirksomhed, hvor ejeren selv er med på gulvet. 

Du får stillet diverse CRM-værktøjer til rådighed, som du bruger dagligt. Du har mulighed for at trække på dine kolleger på kontoret, hvis du skal have hjælp til udarbejdelse af tilbud, udsendelse af materialer, demonstrationsudstyr og lignende. 

Løn:
Du tilbydes en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, bonus-, pensions- og sundhedsordning samt bil eller bilordning.

Egenskaber:
Du er resultatorienteret, selvmotiverende og meget målrettet. Dit energiniveau er højt og samtidig er du struktureret og ansvarsbevidst og husker derfor altid at følge op på dine kunder.

Erhvervserfaring:
Du har kendskab til svejsning og er i stand til at dokumentere gode resultater indenfor salg.

Uddannelser:
Du er uddannet smed og har derfor flere års svejseerfaring. Ligesom det forventes, at du har deltaget i salgskurser.

Sprogkundskaber / IT:
Det forventes, at du er flydende i dansk, og gerne engelsk, i skrift og tale, og du er en erfaren bruger af IT.

Du tilbydes:
Du får muligheden for at sælge nogle af markedets førende produkter, samt være en del af et engageret team af medarbejdere, der løbende arrangerer sociale events, har en kunstforening, massageordning m.v.

PROFILPARTNERS ApSBirkerød2019-08-29T00:00:002019-10-24T00:00:00
330080654SALGS- OG SERVICEKONSULENT - Vi søger en person med håndværksmæssig baggrund til salg og service - herunder at optimere driften af dampkedler, kølesystemer og fjernvarmeanlægRobot Stillingsbeskrivelse:Du arbejder meget selvstændigt i denne spændende stilling, hvor du kommer til at arbejde både som salgs- og servicetekniker. Du får god mulighed for at være med til både at skabe succes for virksomheden og samtidig være med til på et højere plan at gøre en forskel for at skabe et renere og bedre miljø nu og i fremtiden. Du repræsenterer en af de førende virksomheder indenfor industriel vandbehandling, der med sine unikke kemiske produkter til vandbehandling i industrien har stor succes indenfor sit felt. Ønsker du at blive en del af denne succes, der forventes at blive endnu større i fremtiden, er muligheden nu tilstede. Som den ansvarlige for både salget og for leveringen af serviceydelser til bryggerier, kraftvarme- og fjernvarmeværker, frysehuse, foderfabrikker, vaskerier og store industrier beliggende Midt- og Nordjylland, har du hele det marked som din legeplads . Der vil være en portefølje af eksisterende kunder, som du starter med at servicere og udbygge relationerne til. Efterfølgende og sammenkoblet med din løbende uddannelse træning, er det bare at komme der ud af, med massevis af kundebesøg i regionen. Dette både hos de eksisterende, men også de mange potentielle kundeemner. Du arbejder med udgangspunkt fra din hjemmearbejdsplads, men forventes at være ude hos kunderne det meste af dagen, hvor du bruger tiden på at opsøge og opbygge gode relationer til kunderne. Du forstår at skabe de gode kunderelationer bl.a. ved at videreformidle din store viden om produkterne både i forbindelse med salget, men også når du går ud og yder service på anlæggene. Løn:Du vil få løn efter kvalifikationer samt pension, gulpladebil, sundhedsforsikring m.v. Egenskaber:Du er en målrettet og resultatsøgende person, der er god til at skabe, opbygge og vedligeholde gode kunderelationer. Du har en systematisk tilgang til arbejdet, og mestrer både teknisk rådgivning og salg på en og samme tid.For dig er det de gode resultater der tæller, og du er derfor både forretningsorienteret og en døråbner, der arbejder vedholdende og ihærdigt for at nå dine mål. Derudover er du god til at tale med alle typer mennesker. Erhvervserfaring:Vi forventer, at du har erfaring med det industrielle B2B-marked, og at du har beskæftiget dig med teknisk rådgivning og salg af tekniske løsninger. Uddannelser:Du har en håndværksmæssig baggrund erfaring, som elektriker, VVSer eller måske smed, da du forventes at kunne forstå og se sammenhænge på tekniske anlæg (pumper rør kedler kølesystemer mv) og være hands-on. Mulighederne er flere og du kan have oparbejdet din tekniske viden på anden vis. Sprogkundskaber IT:Du kan dansk i skrift og tale og du kan klare dig på engelsk. Det forventes, at du er vant til at arbejde med IT. Du tilbydes:En selvstændig stilling, i en velkonsolideret og succesfuld virksomhed, hvor alle arbejder med frihed under ansvar. Du planlægger selv din arbejdsdag og man forventer, at du selv planlægger og styrer din arbejdstid. Grundig træning uddannelse indenfor en spændende branche, hvor der i fremtiden kun bliver et større og større behov for din vores viden og knowhow.

Stillingsbeskrivelse:
Du arbejder meget selvstændigt i denne spændende stilling, hvor du kommer til at arbejde både som salgs- og servicetekniker. Du får god mulighed for at være med til både at skabe succes for virksomheden og samtidig være med til på et højere plan at gøre en forskel for at skabe et renere og bedre miljø nu og i fremtiden. 

Du repræsenterer en af de førende virksomheder indenfor industriel vandbehandling, der med sine unikke kemiske produkter til vandbehandling i industrien har stor succes indenfor sit felt. Ønsker du at blive en del af denne succes, der forventes at blive endnu større i fremtiden, er muligheden nu tilstede. 

Som den ansvarlige for både salget og for leveringen af serviceydelser til bryggerier, kraftvarme- og fjernvarmeværker, frysehuse, foderfabrikker, vaskerier og store industrier beliggende Midt- og Nordjylland, har du hele det marked som din ”legeplads”. 

Der vil være en portefølje af eksisterende kunder, som du starter med at servicere og udbygge relationerne til. Efterfølgende og sammenkoblet med din løbende uddannelse/træning, er det bare at komme der ud af, med massevis af kundebesøg i regionen. Dette både hos de eksisterende, men også de mange potentielle kundeemner. 

Du arbejder med udgangspunkt fra din hjemmearbejdsplads, men forventes at være ude hos kunderne det meste af dagen, hvor du bruger tiden på at opsøge og opbygge gode relationer til kunderne. 

Du forstår at skabe de gode kunderelationer bl.a. ved at videreformidle din store viden om produkterne både i forbindelse med salget, men også når du går ud og yder service på anlæggene. 

Løn:
Du vil få løn efter kvalifikationer samt pension, gulpladebil, sundhedsforsikring m.v.

Egenskaber:
Du er en målrettet og resultatsøgende person, der er god til at skabe, opbygge og vedligeholde gode kunderelationer. 
Du har en systematisk tilgang til arbejdet, og mestrer både teknisk rådgivning og salg på en og samme tid.

For dig er det de gode resultater der tæller, og du er derfor både forretningsorienteret og en døråbner, der arbejder vedholdende og ihærdigt for at nå dine mål. 
Derudover er du god til at tale med alle typer mennesker. 

Erhvervserfaring:
Vi forventer, at du har erfaring med det industrielle B2B-marked, og at du har beskæftiget dig med teknisk rådgivning og salg af tekniske løsninger.

Uddannelser:
Du har en håndværksmæssig baggrund/erfaring, som elektriker, VVSer eller måske smed, da du forventes at kunne forstå og se sammenhænge på tekniske anlæg (pumper/rør/kedler/kølesystemer mv) og være hands-on. 
Mulighederne er flere og du kan have oparbejdet din tekniske viden på anden vis. 

Sprogkundskaber / IT:
Du kan dansk i skrift og tale og du kan klare dig på engelsk. Det forventes, at du er vant til at arbejde med IT.

Du tilbydes:
En selvstændig stilling, i en velkonsolideret og succesfuld virksomhed, hvor alle arbejder med frihed under ansvar. 
Du planlægger selv din arbejdsdag og man forventer, at du selv planlægger og styrer din arbejdstid. 
Grundig træning/uddannelse indenfor en spændende branche, hvor der i fremtiden kun bliver et større og større behov for din/vores viden og knowhow. 

PROFILPARTNERS ApSBirkerød2019-08-29T00:00:002019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

FlotteGulve.dk søger en erfaren salgsmedarbejder til butikken i Dyssegård (Søborg)

Flottegulve.dk A/S

Dyssegaard
Er du en ambitiøs sælger, der drives af at gøre en forskel og skabe øget omsætning? Motiveres du af at få ansvaret for hver enkelte sag, og følge den fra start til slut, så kunden føler sig tryg? Så er det måske dig vi søger! Vi søger endnu en erfar...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:19. oktober 2019

Industry Technology Strategist (manufacturing)

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is centered on embracing a growth mindset, a theme of inspiring excellence, and encouraging teams and leaders to bring their best eac...
Indrykket:30. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

Shift Trader for Gas Operations

Ørsted Vind A/S

Gentofte
Would you like to take responsibility for the final physical delivery of our gas portfolio and actively trade in the Northern European gas markets? Join us and become Shift Trader in Gas Operations where we re responsible for handling the group s en...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

DISTRIKTSCHEF med god erfaring indenfor svejseteknik og salg

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Stillingsbeskrivelse:Du bliver tilknyttet virksomhedens svejse og skæreafdeling, der har til huse på hovedkontoret i Glostrup, og får ansvaret for salget af svejseudstyr på Sjælland Fyn og evt. i Jylland.Du refererer i det daglige til salgsdirektøre...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

SALGS- OG SERVICEKONSULENT - Vi søger en person med håndværksmæssig baggrund til salg og service - herunder at optimere driften af dampkedler, kølesystemer og fjernvarmeanlæg

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Stillingsbeskrivelse:Du arbejder meget selvstændigt i denne spændende stilling, hvor du kommer til at arbejde både som salgs- og servicetekniker. Du får god mulighed for at være med til både at skabe succes for virksomheden og samtidig være med til ...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019