Yourpay Sales Partner søger kørende sælger

Yourpay Sales Partner er et søster selskab af Yourpay, vi er i stærk vækst og søger derfor en kørende sælger. Vi sælger betalingsløsninger indenfor stort set alle brancher, alt fra terminalløsninger, onlinebetaling til onlineopkrævning.

Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver og som gladeligt giver deres viden videre.

Som kørende sælger vil du have ansvaret for, at booke møder med virksomheder, samt følge dette møde til dørs.

Vi forventer af dig:

  • At du er udadvendt, da jobbet primært består i at ringe uopfordret op til potentielle kunder.
  • At du er mødestabil.
  • At du er en teamplayer, da sammenholdet er en væsentlig del af vores dagligdag.
  • At du er omstillingsparat.
  • At du kan argumenterer for din sag.
  • At du har indblik i betalingsteknologien
  • At du har kørekort

Du kan forvente:

  • Provisionslønnet med garantiløn
  • Mulighed for provision uden loft.
  • En stabil arbejdsplads med fokus på din personlige udvikling.
  • Løbende uddannelse og daglig sparring (med branchens bedste sælgere).
  • Gode kollegaer.
  • Ansvar for egne kunder
  • Egen bil men km betaling

 

Dit kontor vil ligge i lækre omgivelser ved Assens Havn på Fyn.

Vi venter gerne på den rette kandidat

Fuldtid

Kontaktperson: Daniel Juul

Ansøgning sendes skriftlig til: daniel@yourpay-sp.dk

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329935026Phoenix-4ffb5fce12019-01-02T00:00:00Yourpay Sales Partner søger kørende sælger

Yourpay Sales Partner er et søster selskab af Yourpay, vi er i stærk vækst og søger derfor en kørende sælger. Vi sælger betalingsløsninger indenfor stort set alle brancher, alt fra terminalløsninger, onlinebetaling til onlineopkrævning.

Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver og som gladeligt giver deres viden videre.

Som kørende sælger vil du have ansvaret for, at booke møder med virksomheder, samt følge dette møde til dørs.

Vi forventer af dig:

  • At du er udadvendt, da jobbet primært består i at ringe uopfordret op til potentielle kunder.
  • At du er mødestabil.
  • At du er en teamplayer, da sammenholdet er en væsentlig del af vores dagligdag.
  • At du er omstillingsparat.
  • At du kan argumenterer for din sag.
  • At du har indblik i betalingsteknologien
  • At du har kørekort

Du kan forvente:

  • Provisionslønnet med garantiløn
  • Mulighed for provision uden loft.
  • En stabil arbejdsplads med fokus på din personlige udvikling.
  • Løbende uddannelse og daglig sparring (med branchens bedste sælgere).
  • Gode kollegaer.
  • Ansvar for egne kunder
  • Egen bil men km betaling

 

Dit kontor vil ligge i lækre omgivelser ved Assens Havn på Fyn.

Vi venter gerne på den rette kandidat

Fuldtid

Kontaktperson: Daniel Juul

Ansøgning sendes skriftlig til: daniel@yourpay-sp.dk

 

Yourpay Sales Partner er et søster selskab af Yourpay, vi er i stærk vækst og søger derfor en kørende sælger. Vi sælger betalingsløsninger indenfor stort set alle brancher, alt fra terminalløsninger, onlinebetaling til onlineopkrævning. Du vil hos os blive en del af et team bestående af passionerede individer, der hver især er eksperter til det de laver og som gladeligt giver deres viden videre. Som kørende sælger vil du have ansvaret for, at booke møder med virksomheder, samt følge dette møde til dørs. Vi forventer af dig: At du er udadvendt, da jobbet primært består i at ringe uopfordret op til potentielle kunder. At du er mødestabil. At du er en teamplayer, da sammenholdet er en væsentlig del af vores dagligdag. At du er omstillingsparat. At du kan argumenterer for din sag. At du har indblik i betalingsteknologien At du har kørekort Du kan forvente: Provisionslønnet med garantiløn Mulighed for provision uden loft. En stabil arbejdsplads med fokus på din personlige udvikling. Løbende uddannelse og daglig sparring (med branchens bedste sælgere). Gode kollegaer. Ansvar for egne kunder Egen bil men km betaling Dit kontor vil ligge i lækre omgivelser ved Assens Havn på Fyn. Vi venter gerne på den rette kandidat Fuldtid Kontaktperson: Daniel Juul Ansøgning sendes skriftlig til: daniel@yourpay-sp.dk11Jobnet4ffb5fce100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-27T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3426604Yourpay Sales Partners ApS11Thistedgade 102630TaastrupDKDanmark0
daniel@yourpay-sp.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent686978JobNet492434349243431000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4ffb5fcehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4ffb5fcehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4ffb5fce&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4ffb5fce&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSom Salgskonsulent hos Yourpay Sales Partners ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg359906750Daniel Juuldaniel@yourpay-sp.dkDKDanmarkDKDanmark329961864ScanPeople søger en Medical Sales Representative / Territory Manager til Applied MedicalRobot Søger du nye udfordringer, har du en medicoteknisk baggrund og flere års erfaring med salg af medicotekniske produkter, så læs videre! Måske dette er den helt rette mulighed for dig. Vi søger på vegne af Applied Medical en Medical Sales Representative Territory Manager til en spændende stilling. Her har du muligheden for at kombinere din salgserfaring med din passion for healthcare. Du er energisk og i stand til at motivere dig selv. Du nyder at opbygge relationer med både nye og eksisterende samarbejdspartnere kunder. Ansvarsområde: I denne spændende stilling, vil du bruge størstedelen af din tid på hospitaler og klinikker, hvor du implementerer brug af virksomhedens produkter. Du bor på Sjælland og arbejder ud fra dit hjemmekontor og har dagligt kontakt med salgsteamet i Danmark samt dine kollegaer i Holland (deres Europæiske hovedkontor). Du skal forvente mindre rejseaktivitet (omkring 10 dage årligt - internationalt). Dine arbejdsopgaver vil være mange du vil primært beskæftige dig med: At identificere de vigtige interessenter kontakter for hver enkelt produktgruppe. At booke møder med kirurger og udstyrsansvarlige på hospitaler og klinikker. At validere værdien af virksomhedens produkter over for kunden (værdiskabende salg rådgivning). At demonstrere brug af virksomhedens produkter over for kirurger, praktiserende personale og sygeplejersker. At opnå og gerne overgå de forventede salgstal, som er aftalt med din nærmeste leder. At lave forretningsplaner og strategier i tæt samarbejde med den danske Sales Manager. At deltage i virksomhedsmøder, produkttræning samt produktpræsentationer. At deltage på messer, konferencer, uddannelser og operationer. At arbejde tæt sammen med kundeservice i forbindelse med udarbejdelse af tilbud, priskalkulationer, vareprøver og kundernes problemer udfordringer. At følge op på de nyeste teknologier og kliniske data, videreformidle disse data til sundhedspersonalet og samtidig tilpasse strategien i forhold til de nye teknologier regelsæt. At repræsentere virksomheden i felten alle 5 dage om ugen, da det er her, du gør forskellen. Faglige kvalifikationer krav: Du er uddannet laborant, biokemiker, kemiingeniør, sygeplejerske eller tilsvarende alternativt er du i dag på et tilsvarende fagligt niveau, grundet din erfaring i sundhedssektoren medico-branchen. Du har minimum 5 års erfaring med salg af medicoteknisk udstyr til operationsgangene. Du har et etableret netværk af interessenter beslutningstagere på operationsgangene, i indkøbsafdelinger og hos kirurger. Du har stærke sprogkundskaber på både mundtligt og skriftligt dansk samt finder det naturligt at overgå til engelsk. Du lytter til kunden og opfanger deres reelle behov - og er dygtig til at forhandle og at præsentere løsninger. Du brænder for at hjælpe andre og at gøre en forskel på livskvaliteten hos andre mennesker. Du evner at tilegne dig ny teknisk viden. Du tilbydes: En udfordrende hverdag i et hurtigt voksende, dynamisk og innovativt firma i medico-branchen. Et arbejde i et internationalt miljø. Intensiv træning og oplæring i Applied Medicals produkter og salgsmetoder på deres træningsfaciliteter i Holland. En attraktiv lønpakke, som inkluderer en firmabil, pension og bonus. Gode udviklingsmuligheder personligt såvel som fagligt samt kontinuerlig ny viden læring. Opstart: Hurtigst muligt, men vi venter på den rette. Vi indkalder løbende til samtaler, så send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Søg jobbet her: http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10814 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10814 for at søge jobbet. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Oscar Brammer fra ScanPeople: Telefon: 43 31 00 71 Mail: cbo@scanpeople.dk Om Applied Medical: Applied Medical blev grundlagt i 1987 og har hovedkvarter i det sydlige Californien. De er en hurtigt voksende global organisation med ca. 4.000 medarbejdere. De er stolte af at levere deres produkter samt unikke forretningsmodel til mere end 75 lande. Som en ny generation af medicotekniske virksomheder, forpligter virksomheden sig til hele tiden at forbedre kostprisen samt tilgængeligheden af højkvalitets healthcare-produkter. De er stolte af at have en betydningsfuld og bæredygtig indvirkning på healthcare, ved at levere teknologier, der forbedrer klinisk pleje og tilfredsstiller de presserende økonomiske behov hos deres kunder. Som et resultat af deres dedikation til at forstå og tilfredsstille kundens kliniske og økonomiske behov, er Applied Medical en førende leverandør af gennembrudsteknologier til indgreb og kirurgi eksempelvis inden for kardiologi, urologi, kolorektal, bariatri, obstetrik og gynækologi. Virksomhedens Europæiske hovedkontor er beliggende i Amersfoort i Holland, hvor de udvikler, producerer og supporterer implementeringer af deres produkter i Europa, Mellemøsten og i Afrika. Læs mere om virksomheden her: https: www.appliedmedical.com Virksomhedskultur: Virksomheden tror på, at alle kan gøre en forskel. De ansattes forskelligheder, erfaringer og forskellige perspektiver er afgørende for organisationens succes. De dedikerer sig til at skabe et miljø, hvor medarbejdere med forskelligartede baggrunde værdsættes, udfordres og anerkendes. Om ScanPeople: ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Yderligere information findes på www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale inden for Salg, Marketing, Kontor og Administration.

Søger du nye udfordringer, har du en medicoteknisk baggrund og flere års erfaring med salg af medicotekniske produkter, så læs videre! Måske dette er den helt rette mulighed for dig.

Vi søger på vegne af Applied Medical en Medical Sales Representative / Territory Manager til en spændende stilling. Her har du muligheden for at kombinere din salgserfaring med din passion for healthcare.
Du er energisk og i stand til at motivere dig selv. Du nyder at opbygge relationer med både nye og eksisterende samarbejdspartnere/kunder.

Ansvarsområde:

I denne spændende stilling, vil du bruge størstedelen af din tid på hospitaler og klinikker, hvor du implementerer brug af virksomhedens produkter. Du bor på Sjælland og arbejder ud fra dit hjemmekontor – og har dagligt kontakt med salgsteamet i Danmark samt dine kollegaer i Holland (deres Europæiske hovedkontor). Du skal forvente mindre rejseaktivitet (omkring 10 dage årligt - internationalt).

Dine arbejdsopgaver vil være mange – du vil primært beskæftige dig med:

  • At identificere de vigtige interessenter/kontakter for hver enkelt produktgruppe.
  • At booke møder med kirurger og udstyrsansvarlige på hospitaler og klinikker.
  • At validere værdien af virksomhedens produkter over for kunden (værdiskabende salg/rådgivning).
  • At demonstrere brug af virksomhedens produkter over for kirurger, praktiserende personale og sygeplejersker.
  • At opnå – og gerne overgå de forventede salgstal, som er aftalt med din nærmeste leder.
  • At lave forretningsplaner og strategier i tæt samarbejde med den danske Sales Manager.
  • At deltage i virksomhedsmøder, produkttræning samt produktpræsentationer.
  • At deltage på messer, konferencer, uddannelser og operationer.
  • At arbejde tæt sammen med kundeservice i forbindelse med udarbejdelse af tilbud, priskalkulationer, vareprøver og kundernes problemer/udfordringer.
  • At følge op på de nyeste teknologier og kliniske data, videreformidle disse data til sundhedspersonalet – og samtidig tilpasse strategien i forhold til de nye teknologier/regelsæt.
  • At repræsentere virksomheden i felten alle 5 dage om ugen, da det er her, du gør forskellen.

Faglige kvalifikationer/krav:

  • Du er uddannet laborant, biokemiker, kemiingeniør, sygeplejerske eller tilsvarende – alternativt er du i dag på et tilsvarende fagligt niveau, grundet din erfaring i sundhedssektoren/medico-branchen.
  • Du har minimum 5 års erfaring med salg af medicoteknisk udstyr til operationsgangene.
  • Du har et etableret netværk af interessenter/beslutningstagere på operationsgangene, i indkøbsafdelinger og hos kirurger.
  • Du har stærke sprogkundskaber på både mundtligt og skriftligt dansk samt finder det naturligt at overgå til engelsk.
  • Du lytter til kunden og opfanger deres reelle behov - og er dygtig til at forhandle og at præsentere løsninger.
  • Du brænder for at hjælpe andre og at gøre en forskel på livskvaliteten hos andre mennesker.
  • Du evner at tilegne dig ny teknisk viden.

Du tilbydes:

  • En udfordrende hverdag i et hurtigt voksende, dynamisk og innovativt firma i medico-branchen.
  • Et arbejde i et internationalt miljø.
  • Intensiv træning og oplæring i Applied Medicals produkter og salgsmetoder på deres træningsfaciliteter i Holland.
  • En attraktiv lønpakke, som inkluderer en firmabil, pension og bonus.
  • Gode udviklingsmuligheder – personligt såvel som fagligt – samt kontinuerlig ny viden/læring.

Opstart:
Hurtigst muligt, men vi venter på den rette. Vi indkalder løbende til samtaler, så send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:
Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. 

Søg jobbet her:
http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10814

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10814 for at søge jobbet.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Oscar Brammer fra ScanPeople:
Telefon: 43 31 00 71
Mail: cbo@scanpeople.dk

Om Applied Medical:
Applied Medical blev grundlagt i 1987 og har hovedkvarter i det sydlige Californien. De er en hurtigt voksende global organisation med ca. 4.000 medarbejdere. De er stolte af at levere deres produkter samt unikke forretningsmodel til mere end 75 lande.
Som en ny generation af medicotekniske virksomheder, forpligter virksomheden sig til hele tiden at forbedre kostprisen samt tilgængeligheden af højkvalitets healthcare-produkter. De er stolte af at have en betydningsfuld og bæredygtig indvirkning på healthcare, ved at levere teknologier, der forbedrer klinisk pleje og tilfredsstiller de presserende økonomiske behov hos deres kunder.

Som et resultat af deres dedikation til at forstå og tilfredsstille kundens kliniske og økonomiske behov, er Applied Medical en førende leverandør af gennembrudsteknologier til indgreb og kirurgi – eksempelvis inden for kardiologi, urologi, kolorektal, bariatri, obstetrik og gynækologi.

Virksomhedens Europæiske hovedkontor er beliggende i Amersfoort i Holland, hvor de udvikler, producerer og supporterer implementeringer af deres produkter i Europa, Mellemøsten og i Afrika.

Læs mere om virksomheden her: https://www.appliedmedical.com/

Virksomhedskultur:
Virksomheden tror på, at alle kan gøre en forskel. De ansattes forskelligheder, erfaringer og forskellige perspektiver er afgørende for organisationens succes. De dedikerer sig til at skabe et miljø, hvor medarbejdere med forskelligartede baggrunde værdsættes, udfordres og anerkendes.

Om ScanPeople:
ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere.

En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement.

Yderligere information findes på www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale inden for Salg, Marketing, Kontor og Administration.

SCANPEOPLE ApSTaastrup2019-02-18T00:00:002019-02-27T00:00:00
329961891ScanPeople søger for ROCKFON, en del af ROCKWOOL Group efter en Projektkonsulent / ProjektsælgerRobot Er du på udkig efter et spændende salgsjob, hvor du kan bruge og udvikle dit talent indenfor projektsalg og samtidig bidrage til ROCKFON s fortsatte vækst og succes? Er du resultatorienteret, proaktiv og drives du af at skabe resultater? - Hvis ja, så er du måske den nye Projektkonsulent, ScanPeople søger for ROCKFON. Du tænker og fokuserer på projektsalg og ser muligheder og løsninger. Du lader dig ikke begrænse af vi plejer og er det muligt? For dig er alt muligt. Du har evnen til at fastholde og udbygge relationerne til ROCKFON s eksisterende samarbejdspartnere. Du opnår dine salgsresultater ved at være en troværdig og professionel partner, som kan give værdi til dine kunder. Du opleves som en altid energisk, topmotiveret og dedikeret samarbejdspartner, som under hele den udfordrende projekteringsfase sikrer kunden tryghed og kvalitet helt frem til slutmålet. Du påtager dig ansvar og bidrager aktivt til kundens succes. Derigennem når du dine egne og ROCKFON s strategiske og markedsmæssige mål. Dine arbejdsopgaver Som ROCKFON s nye projektkonsulent får du markedsansvar for Midt- Sydsjælland. Du bliver del af et proaktivt salgsteam på 7 konsulenter og vil referere til den danske salgsdirektør. Du vil overtage en stor kundeportefølje, som du vil få ansvaret for at vedligeholde og videreudvikle. Du vil også skulle opsøge nye kundeemner til at supplere den bestående portefølje med. Du skal bearbejde og penetrere markedet og sikre alle influenter i projektsalgs fasen. Dine primære målgrupper og samarbejdspartnere er beslutningstagere som sidder i tungere betroede stillinger i organisationerne. De er fordelt på ca. 20 arkitekter og rådgivende ingeniører mv. ca. 50 tømrermestre, snedkermestre, - og entreprenører mv. samt ca. 30 forhandlerbesøg (Byggemarkeder, trælaster mv.). ROCKFON møder oftest kunden på ledelsesniveau. Dit mål er at sikre, at ROCKFON s løsninger bliver anvendt i flest mulige byggeprojekter til de mange forskellige segmenter, som f.eks. sundhed, uddannelse, administration, hvor ROCKFON kan bidrage med design og optimalt indeklima). Produktprogrammet er markedets bedste (lyd, luft, brand, fugt). Du skal sørge for det markedsføres professionelt og kompetent. Kvalifikationer krav Teknisk velfunderet med en uddannelse som tømrer, snedker, byggetekniker, teknisk designer, bygningskonstruktør eller tilsvarende. Dokumenteret salgserfaring og erfaring med projektsalg. Kan penetrere markedet og varetage projektsalget fra start til slut. Dansk i skrift og tale samt engelsk på rimeligt niveau. Erfaren PC-bruger. Personlighed Passioneret og har et stort salgsdrive. En stærk kommunikator og trives med forhandling. Tillidsskabende, velforberedt - Kan begå sig på alle niveauer. Begejstrende og overbevisende i din adfærd. Relations skaber med huntergen. Vedholdende, proaktiv og engageret. En holdspiller der kan arbejde selvstændigt. ROCKFON tilbyder Spændende udfordringer i en vækstorienteret virksomhed, hvor der vil være store muligheder for at skabe rammerne for eget job. Muligheder for at udfordre dine faglige og personlige egenskaber. En alsidig hverdag med frihed under ansvar, hvor nøgleordene er selvstændighed og initiativ. Attraktiv lønpakke, efter kvalifikationer, med tilhørende bonusordning, pension og sundhedsforsikring. Firmabil til fri benyttelse samt computer og mobil. Grundig oplæring samt den nødvendige træning i virksomhedens produkter. Du kommer til at arbejde med topengagerede, kompetente og nok branchens dygtigste projektsælgere, der ser frem til, at du skal indgå i salgsteamet. Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter på den rette. Ansøgningsfrist Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Rasmus Madsen eller Thomas Rastad på tlf: 43 31 00 71. Søg jobbet her http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10813 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10813 for at søge jobbet. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Om ROCKFON ROCKFON er en førende leverandør af loft- og vægløsninger baseret på stenuld. Stenuld blev opdaget på Hawaii i begyndelsen af det 20. århundrede, og er et naturligt biprodukt af vulkansk aktivitet, hvilket gør den til en fornyelig og rigelig ressource. ROCKFON har hovedkontor i Hedehusene og er et datterselskab af ROCKWOOL International verdens største producent af stenuld med over 70 års erfaring. ROCKWOOL Gruppen blev grundlagt i 1937 og har nu 27 fabrikker og beskæftiger mere end 9300 medarbejdere over hele verden. ROCKFON akustiske loftplader fremstilles på fire ROCKWOOL stenuldsfabrikker i Frankrig, Polen, Rusland og Holland, der distribueres via salgsselskaber over hele verden. Yderligere information om ROCKFON findes på www.rockfon.dk Part of the ROCKWOOL Group Om ScanPeople ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale inden for Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

Er du på udkig efter et spændende salgsjob, hvor du kan bruge og udvikle dit talent indenfor projektsalg og samtidig bidrage til ROCKFON’s fortsatte vækst og succes? Er du resultatorienteret, proaktiv og drives du af at skabe resultater? - Hvis ja, så er du måske den nye Projektkonsulent, ScanPeople søger for ROCKFON.

Du tænker og fokuserer på projektsalg og ser muligheder og løsninger. Du lader dig ikke begrænse af ”vi plejer” og ”er det muligt?” For dig er alt muligt. Du har evnen til at fastholde og udbygge relationerne til ROCKFON´s eksisterende samarbejdspartnere. Du opnår dine salgsresultater ved at være en troværdig og professionel partner, som kan give værdi til dine kunder.

Du opleves som en altid energisk, topmotiveret og dedikeret samarbejdspartner, som under hele den udfordrende projekteringsfase sikrer kunden tryghed og kvalitet helt frem til slutmålet. Du påtager dig ansvar og bidrager aktivt til kundens succes. Derigennem når du dine egne og ROCKFON’s strategiske og markedsmæssige mål.

Dine arbejdsopgaver

Som ROCKFON´s nye projektkonsulent får du markedsansvar for Midt-/Sydsjælland. Du bliver del af et proaktivt salgsteam på 7 konsulenter og vil referere til den danske salgsdirektør.

Du vil overtage en stor kundeportefølje, som du vil få ansvaret for at vedligeholde og videreudvikle. Du vil også skulle opsøge nye kundeemner til at supplere den bestående portefølje med. Du skal bearbejde og penetrere markedet og sikre alle influenter i projektsalgs fasen.

Dine primære målgrupper og samarbejdspartnere er beslutningstagere som sidder i tungere betroede stillinger i organisationerne. De er fordelt på ca. 20% arkitekter og rådgivende ingeniører mv. ca. 50 % tømrermestre, snedkermestre, - og entreprenører mv. samt ca. 30 % forhandlerbesøg (Byggemarkeder, trælaster mv.). ROCKFON møder oftest kunden på ledelsesniveau.

Dit mål er at sikre, at ROCKFON’s løsninger bliver anvendt i flest mulige byggeprojekter til de mange forskellige segmenter, som f.eks. sundhed, uddannelse, administration, hvor ROCKFON kan bidrage med design og optimalt indeklima). Produktprogrammet er markedets bedste (lyd, luft, brand, fugt). Du skal sørge for det markedsføres professionelt og kompetent.

Kvalifikationer/krav

  • Teknisk velfunderet med en uddannelse som tømrer, snedker, byggetekniker, teknisk designer, bygningskonstruktør eller tilsvarende.
  • Dokumenteret salgserfaring og erfaring med projektsalg.
  • Kan penetrere markedet og varetage projektsalget fra start til slut.
  • Dansk i skrift og tale samt engelsk på rimeligt niveau.
  • Erfaren PC-bruger.

Personlighed

  • Passioneret og har et stort salgsdrive.
  • En stærk kommunikator og trives med forhandling.
  • Tillidsskabende, velforberedt - Kan begå sig på alle niveauer.
  • Begejstrende og overbevisende i din adfærd.
  • Relations skaber med huntergen.
  • Vedholdende, proaktiv og engageret.
  • En holdspiller der kan arbejde selvstændigt.

ROCKFON tilbyder

  • Spændende udfordringer i en vækstorienteret virksomhed, hvor der vil være store muligheder for at skabe rammerne for eget job.
  • Muligheder for at udfordre dine faglige og personlige egenskaber.
  • En alsidig hverdag med frihed under ansvar, hvor nøgleordene er selvstændighed og initiativ.
  • Attraktiv lønpakke, efter kvalifikationer, med tilhørende bonusordning, pension og sundhedsforsikring.
  • Firmabil til fri benyttelse samt computer og mobil.
  • Grundig oplæring samt den nødvendige træning i virksomhedens produkter.
  • Du kommer til at arbejde med topengagerede, kompetente og nok branchens dygtigste projektsælgere, der ser frem til, at du skal indgå i salgsteamet.
  • Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter på den rette.

Ansøgningsfrist

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning

Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Rasmus Madsen eller Thomas Rastad på tlf: 43 31 00 71.

Søg jobbet her

http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10813

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10813 for at søge jobbet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Om ROCKFON

ROCKFON er en førende leverandør af loft- og vægløsninger baseret på stenuld. Stenuld blev opdaget på Hawaii i begyndelsen af det 20. århundrede, og er et naturligt biprodukt af vulkansk aktivitet, hvilket gør den til en fornyelig og rigelig ressource.

ROCKFON har hovedkontor i Hedehusene og er et datterselskab af ROCKWOOL® International – verdens største producent af stenuld med over 70 års erfaring. ROCKWOOL Gruppen blev grundlagt i 1937 og har nu 27 fabrikker og beskæftiger mere end 9300 medarbejdere over hele verden.

ROCKFON akustiske loftplader fremstilles på fire ROCKWOOL stenuldsfabrikker i Frankrig, Polen, Rusland og Holland, der distribueres via salgsselskaber over hele verden.

Yderligere information om ROCKFON findes på www.rockfon.dk

Part of the ROCKWOOL Group

Om ScanPeople

ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale inden for Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

SCANPEOPLE ApSHedehusene2019-02-18T00:00:002019-02-27T00:00:00
329935729Internt salg - PlastRobot Internt salg - Plast Er du kyndig i salg af plast produkter, plader af akryl, Polycarbonat mm. og kender du det Danske marked. Er du er enten uddannet inden for plast eller har arbejdet med tilsvarende opgaver hos en plastgrossist, og kunne du tænke dig at være en del af et team, der brænder for at levere den bedste service og kvalitet til kunderne? Interglas søger en Intern sælger til Plastmaterialer, til tiltrædelse 01.03.2019 til lageret i Brøndby. Sammen med dine kolleger, kommer du til at løse mange alsidige opgaver. Du skal derfor have lyst og evnerne til at lave alle former for arbejde, da overlapninger af opgaver er nødvendige. Det daglige arbejde omfatter bl.a.: Salg af hele plader til Firma kunder Salg af til skårede produkter på sav Salg af laserskårede produkter Opsøgende salg til firmakunder. Gode udviklingsmuligheder. Vi er landets førende webshop for glas og plastprodukter og vi sørger hele tiden for at være på forkant med udviklingen inden for onlinesalg. Vi tilbyder: Stærkt fællesskab og gode kollegaer. En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver. God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder. Vi forventer at: du har en bred viden om Akryl og Polycarbonat du kender markedet for plast du er teknisk velfunderet og ansvarsbevidst. du kan arbejde selvstændigt. du har et godt humør og bidrager positivt til den gode ånd i vores virksomhed. Tiltrædelse 01.03.2019 Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet. Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail: lars@interglas.dk

Internt salg - Plast

Er du kyndig i salg af plast produkter, plader af akryl, Polycarbonat mm. og kender du det Danske marked. Er du er enten uddannet inden for plast eller har arbejdet med tilsvarende opgaver hos en plastgrossist, og kunne du tænke dig at være en del af et team, der brænder for at levere den bedste service og kvalitet til kunderne?

Interglas søger en Intern sælger til Plastmaterialer, til tiltrædelse 01.03.2019 til lageret i Brøndby.

Sammen med dine kolleger, kommer du til at løse mange alsidige opgaver. Du skal derfor have lyst og evnerne til at lave alle former for arbejde, da overlapninger af opgaver er nødvendige.

 

Det daglige arbejde omfatter bl.a.:

  • Salg af hele plader til Firma kunder
  • Salg af til skårede produkter på sav
  • Salg af laserskårede produkter
  • Opsøgende salg til firmakunder.

Gode udviklingsmuligheder.
Vi er landets førende webshop for glas og plastprodukter og vi sørger hele tiden for at være på forkant med udviklingen inden for onlinesalg.

 

Vi tilbyder:

  • Stærkt fællesskab og gode kollegaer.
  • En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver.
  • God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder.

 

Vi forventer at:

  • du har en bred viden om Akryl og Polycarbonat
  • du kender markedet for plast
  • du er teknisk velfunderet og ansvarsbevidst.
  • du kan arbejde selvstændigt.
  • du har et godt humør og bidrager positivt til den gode ånd i vores virksomhed.

 

Tiltrædelse 01.03.2019

Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet.

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail: lars@interglas.dk  

INTERGLAS ApSBrøndby2019-01-03T00:00:002019-02-28T00:00:00
329954299SalgskoordinatorRobot Er du vores nye salgskoordinator? Vi søger en struktureret og ansvarsfuld salgskoordinator, som evner at holde tungen lige i munden, nårtravlheden melder sig. PRIM RE OPGAVER:Ordrebehandling, herunder ordreindtastning, fakturering, factoring og udfærdigelse afeksportdokumenter. Kontaktperson for danske og udenlandske kunder. Det vil sige forespørgsler, prisopdateringer,vareoprettelser, kundehenvendelser, transportløsninger, samt udarbejdelse af eksportdokumentation. Ansvarlig for indrapportering og vedligeholdelse af GS1 (elektronisk varedatabase) Deltagelse på kundemøder, samt diverse ad hoc opgaver. Oprettelse og vedligeholdelse af varestamdata i Navision.Efter oplæring vil du blive kontaktperson for egne eksportkunder i forhold til kundekorrespondance, somindebærer en del selvstændigt arbejde. Sælgerne har det overordnede ansvar for kundekontrakter,men du fører opgaverne ud i praksis. KVALIFIKATIONER: Minimum 2 års erfaring med ordrebehandling og eksport logistik - gerne fra international virksomhed. Kan både dansk og engelsk i skrift og tale (jo flere sprog, jo bedre). Vi ser gerne at du har kendskab til Navision samt GS1. Erfaring fra FMCG, men dette er ikke et krav. DU ER: Omhyggelig, selvkørende og tager ansvar for dine opgaver. Super serviceminded, en holdspiller og ser muligheder frem for begrænsninger. Struktureret, god til at koordinere og kan holde fokus, selv når deadlines skifter. Forandringsparat, og hurtig til at lære nye arbejdsopgaver. Smilende, har humor og trives med tværfagligt samarbejde. Du finder salg- og logistikdelen spændende og evner at jonglerer med mange opgaver,når tingene til tider går stærkt. Du har øje for deltaljen, og et naturlig flair for tal. VI TILBYDER:Du bliver en vigtig del af vores lille dynamiske salgskontor i Herlev, hvor holdånden er positiv ognærværende. Hos os er der højt til loftet, frihed under ansvar, og vi sætter stor pris på god stemning påkontoret, så man har lyst til at komme på arbejde hver dag. Vi tilbyder pensionsordning, sundhedsforsikring,frugt- og kantineordning, samt fine træningsfaciliteter.Arbejdstid: 37 timer - mandag-torsdag kl. 8-16 og fredag kl. 8-15.30.

Er du vores nye salgskoordinator?


Vi søger en struktureret og ansvarsfuld salgskoordinator, som evner at holde tungen lige i munden, når
travlheden melder sig.


PRIMÆRE OPGAVER:
Ordrebehandling, herunder ordreindtastning, fakturering, factoring og udfærdigelse af
eksportdokumenter.
· Kontaktperson for danske og udenlandske kunder. Det vil sige forespørgsler, prisopdateringer,
vareoprettelser, kundehenvendelser, transportløsninger, samt udarbejdelse af eksportdokumentation.
· Ansvarlig for indrapportering og vedligeholdelse af GS1 (elektronisk varedatabase)
· Deltagelse på kundemøder, samt diverse ad hoc opgaver.
· Oprettelse og vedligeholdelse af varestamdata i Navision.
Efter oplæring vil du blive kontaktperson for egne eksportkunder i forhold til kundekorrespondance, som
indebærer en del selvstændigt arbejde. Sælgerne har det overordnede ansvar for kundekontrakter,
men du fører opgaverne ud i praksis.


KVALIFIKATIONER:
· Minimum 2 års erfaring med ordrebehandling og eksport/logistik - gerne fra international virksomhed.
· Kan både dansk og engelsk i skrift og tale (jo flere sprog, jo bedre).
· Vi ser gerne at du har kendskab til Navision samt GS1.
· Erfaring fra FMCG, men dette er ikke et krav.

DU ER:
· Omhyggelig, selvkørende og tager ansvar for dine opgaver.
· Super serviceminded, en holdspiller og ser muligheder frem for begrænsninger.
· Struktureret, god til at koordinere og kan holde fokus, selv når deadlines skifter.
· Forandringsparat, og hurtig til at lære nye arbejdsopgaver.
· Smilende, har humor og trives med tværfagligt samarbejde.
· Du finder salg- og logistikdelen spændende og evner at jonglerer med mange opgaver,
når tingene til tider går stærkt.
· Du har øje for deltaljen, og et naturlig flair for tal.

VI TILBYDER:
Du bliver en vigtig del af vores lille dynamiske salgskontor i Herlev, hvor holdånden er positiv og
nærværende. Hos os er der højt til loftet, frihed under ansvar, og vi sætter stor pris på god stemning på
kontoret, så man har lyst til at komme på arbejde hver dag. Vi tilbyder pensionsordning, sundhedsforsikring,
frugt- og kantineordning, samt fine træningsfaciliteter.
Arbejdstid: 37 timer - mandag-torsdag kl. 8-16 og fredag kl. 8-15.30.

Team Consult ApSHerlev2019-02-04T00:00:002019-03-01T00:00:00
329944203Inside Sales Agent - KøbenhavnRobot SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer) Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præcis dig, som vi søger til denne nyoprettede stilling. Vi har et fantastisk salgsteam, som står klar til at hjælpe dig godt i gang. Derefter vil du lynhurtigt få ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at kunne udvikle dine egne kompetencer for at sikre vores fortsatte vækst. Følgende arbejdsopgaver vil beskrive din arbejdsdag: Opsøgende telefonsalg samt opfølgning på dette. Efterfølgende tilbudsafgivning på baggrund af opsøgende arbejde. Salgssupport. Daglig sparring med erfarent salgsteam. Det er en klar fordel, hvis: Du har erfaring fra salg eller kundeservice inden for transportbranchen. Du er udadvendt og præcis. Du har en venlig og god telefonstemme. Du arbejder struktureret og resultatorienteret. Du er skarp i excel og generelt har gode IT kundskaber. Du har erfaring med leads gennem sociale medier, social selling etc - men dette er ikke et krav. Du får en selvstændig og fleksibel hverdag med masser af udfordringer og muligheder for at gøre en forskel i BHS Logistics A S. Vi tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer. Derudover er pension, sundhedsordning og sundhedsforsikring naturligvis også inkluderet. Stillingen kan varetages fra vores afdeling i København eller Aarhus. Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder. VI GL DER OS TIL AT HØRE FRA DIG BHS Logistics A S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer)

Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præcis dig, som vi søger til denne nyoprettede stilling.

Vi har et fantastisk salgsteam, som står klar til at hjælpe dig godt i gang. Derefter vil du lynhurtigt få ansvar for egne opgaver samt rig mulighed for at kunne udvikle dine egne kompetencer for at sikre vores fortsatte vækst.

Følgende arbejdsopgaver vil beskrive din arbejdsdag:

  • Opsøgende telefonsalg samt opfølgning på dette.
  • Efterfølgende tilbudsafgivning på baggrund af opsøgende arbejde.
  • Salgssupport.
  • Daglig sparring med erfarent salgsteam.

Det er en klar fordel, hvis:

  • Du har erfaring fra salg eller kundeservice inden for transportbranchen.
  • Du er udadvendt og præcis.
  • Du har en venlig og god telefonstemme.
  • Du arbejder struktureret og resultatorienteret.
  • Du er skarp i excel og generelt har gode IT kundskaber.
  • Du har erfaring med leads gennem sociale medier, social selling etc - men dette er ikke et krav.

Du får en selvstændig og fleksibel hverdag med masser af udfordringer og muligheder for at gøre en forskel i BHS Logistics A/S.

Vi tilbyder en god lønpakke efter kvalifikationer. Derudover er pension, sundhedsordning og sundhedsforsikring naturligvis også inkluderet.

Stillingen kan varetages fra vores afdeling i København eller Aarhus.

Har dette vakt din interesse, så tøv ikke med at kontakte os. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning via formularen herunder.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

BHS Logistics A/S er en af de førende danske speditions- og transportvirksomheder med omkring 290 ansatte fordelt på vores tre danske afdelinger.

BHS Logistics A/SHvidovre2019-01-23T00:00:002019-03-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ScanPeople søger en Medical Sales Representative / Territory Manager til Applied Medical

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
Søger du nye udfordringer, har du en medicoteknisk baggrund og flere års erfaring med salg af medicotekniske produkter, så læs videre! Måske dette er den helt rette mulighed for dig. Vi søger på vegne af Applied Medical en Medical Sales Representati...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

ScanPeople søger for ROCKFON, en del af ROCKWOOL Group efter en Projektkonsulent / Projektsælger

SCANPEOPLE ApS

Hedehusene
Er du på udkig efter et spændende salgsjob, hvor du kan bruge og udvikle dit talent indenfor projektsalg og samtidig bidrage til ROCKFON s fortsatte vækst og succes? Er du resultatorienteret, proaktiv og drives du af at skabe resultater? - Hvis ja, ...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

Internt salg - Plast

INTERGLAS ApS

Brøndby
Internt salg - Plast Er du kyndig i salg af plast produkter, plader af akryl, Polycarbonat mm. og kender du det Danske marked. Er du er enten uddannet inden for plast eller har arbejdet med tilsvarende opgaver hos en plastgrossist, og kunne du tænke...
Indrykket:3. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Salgskoordinator

Team Consult ApS

Herlev
Er du vores nye salgskoordinator? Vi søger en struktureret og ansvarsfuld salgskoordinator, som evner at holde tungen lige i munden, nårtravlheden melder sig. PRIM RE OPGAVER:Ordrebehandling, herunder ordreindtastning, fakturering, factoring og udfæ...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Inside Sales Agent - København

BHS Logistics A/S

Hvidovre
SØGES TIL HVIDOVRE ELLER AARHUS (30-37 timer) Har du en stor passion for salg og brænder du for at skabe værdi til virksomheden? Er du en sand team-player med kendskab til transportbranchen, som drives af nytænkning og innovation? Så er det lige præ...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:18. marts 2019