YouSee søger kunderådgivere til vores kundecenter i Kolding

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du forståelse for god kundekontakt?

Og kunne du se dig selv svare på disse henvendelser fra vores kunder?

  • Mit internet virker ikke, det virkede for en time siden
  • Jeg kan ikke få signal til min tv-boks
  • Jeg kunne godt tænke mig at høre om de produkter i ellers tilbyder

Så er du måske vores nye kunderådgiver i vores kundeservice- og supportcenter

Som kunderådgiver vil du arbejde med indgående opkald fra vores kunder - det betyder, at kunderne ringer til dig og ikke omvendt. Her handler det om at hjælpe kunden med udfordringer ift. fx tv, internet eller mobil og spørgsmål til deres produkter, men også sikre, at vores kunder har de rigtige YouSee produkter.

For mange af vores kunder findes der ikke noget værre end, når deres YouSee produkter ikke virker. Vi kender det alle sammen selv, og her er det vigtigt, at du som vores nye kollega er motiveret til at være hverdagens helt.

Er det meget teknisk at være kunderådgiver?

Bare rolig.. De første 6 uger af din ansættelse bruger vi på at sætte dig og dine kollegaer godt ind i jeres nye job. Det gode sammenhold starter allerede her – for alle er lige grønne og man hjælper hinanden igennem det hele. Du bliver bl.a. undervist i vores systemer og produkter. Når man kommer ud på teamet vil der naturligvis være nogle mål, som man sammen løber efter – og det gør også hverdagen meget sjovere, at man løfter i flok

Skal jeg også kunne sælge, som kunderådgiver i support? 

Det korte svar er, ja!

Hos os går salg og den gode kundeservice hånd i hånd. Det gør det fordi vi vil give kunderne den bedste oplevelse, når de ringer til os. Derfor vil du også hjælpe med at tilpasse og rådgive omkring de produkter de har hos os i dag, og om det matcher deres behov. Det er her, at salg kommer ind i billedet. Du vil bl.a. tale med vores kunder om TV, internet og mobilabonnementer.

Kunderne har måske nogle produkter, som de ikke får udnyttet fuldt ud, eller de mangler nogle produkter, som de kunne have glæde af. Det finder vi ikke ud af, hvis vi ikke spørger ind til deres produkter og forbrugsmønster i husstanden.

Det får du også med 

  • Store som små events en gang i kvartalet
  • Konkurrencer, som gør hverdagen lidt sjovere
  • Fast grundløn og provision uden loft
  • Rabat på bredbånd, tv og mobilabonnementer
  • Fede medarbejderfordele (bl.a. PFA sundhedsordning, LogBuy-rabatter)
  • Pensionsordning og fritvalgskonto

Er det så alt?

Vi har forskellige tiltag ift. udvikling af dine kompetencer, og sikre en god trivsel i vores kundecentre, som fx:

  • Mulighed for uddannelse ved siden af dit job - vi kalder det CX Star Academy
  • Business Coach ordning - et neutralt forum for dig, hvor du kan tale om lige præcis det, der fylder for dig
  • Ladies Lead – et netværk for kvindelige medarbejdere i YouSee

Godt at vide

Arbejdstiden er 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 – 18.00 mandag til søndag inkl. helligdage. Du vil have arbejdsplads på Klostergade 25 i Kolding. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring ser vi gerne, at du ikke afvikler ferie i de første 2 måneder af ansættelsen.

Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag ved at klikke på "Send ansøgning".

Du kan få mere at vide om stillingen ved at skrive til nytjob@yousee.dk 

Ansøgningsfrist: 19. August 2022

Startdato: 29. august 2022

Arbejdssted: Klostergade 25 - 6000 Kolding

For yderligere oplysninger kontakt venligst: nytjob@yousee.dk 

Nuuday – We make sense with technology

Nuuday er en familie af syv stærke og velkendte brands, der arbejder for det fælles mål at få teknologien til at give mening i vores liv. Vores familie består af YouSee, Telmore, Blockbuster, Hiper, TDC Erhverv, NetDesign, YouTV, eesy og Relatel. Vi arbejder for at forbedre menneskers og organisationers liv med innovative løsninger inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni og underholdning. Og vi gør det sammen. På tværs af teams, 33 nationaliteter og mere end 4000 fantastiske kollegaer. Som Danmarks førende digitale service udbyder, stræber vi hver dag efter at bruge teknologien til at skabe en mere meningsfuld fremtid for vores kunder og samfundet som helhed.

Derfor er vi også altid på udkig efter markedets stærkeste udviklere, de skarpeste kommercielle folk og de bedste kreative specialister, der tør udfordre og skille sig ud.

Nuuday er dedikerede til at fremme en inkluderende kultur, som værdsætter diversitet, og vi er stolte af, at give lige muligheder til alle. Alle kvalificerede kandidater vil blive vurderet uafhængigt at etnicitet, religion, køn, kønsidentitet, handicap, seksuel orientering og alle de andre karakteristika, som gør os forskellige.

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


YouSee søger kunderådgivere til vores kundecenter i Kolding

Har du forståelse for god kundekontakt?

Og kunne du se dig selv svare på disse henvendelser fra vores kunder?

  • Mit internet virker ikke, det virkede for en time siden
  • Jeg kan ikke få signal til min tv-boks
  • Jeg kunne godt tænke mig at høre om de produkter i ellers tilbyder

Så er du måske vores nye kunderådgiver i vores kundeservice- og supportcenter

Som kunderådgiver vil du arbejde med indgående opkald fra vores kunder - det betyder, at kunderne ringer til dig og ikke omvendt. Her handler det om at hjælpe kunden med udfordringer ift. fx tv, internet eller mobil og spørgsmål til deres produkter, men også sikre, at vores kunder har de rigtige YouSee produkter.

For mange af vores kunder findes der ikke noget værre end, når deres YouSee produkter ikke virker. Vi kender det alle sammen selv, og her er det vigtigt, at du som vores nye kollega er motiveret til at være hverdagens helt.

Er det meget teknisk at være kunderådgiver?

Bare rolig.. De første 6 uger af din ansættelse bruger vi på at sætte dig og dine kollegaer godt ind i jeres nye job. Det gode sammenhold starter allerede her – for alle er lige grønne og man hjælper hinanden igennem det hele. Du bliver bl.a. undervist i vores systemer og produkter. Når man kommer ud på teamet vil der naturligvis være nogle mål, som man sammen løber efter – og det gør også hverdagen meget sjovere, at man løfter i flok

Skal jeg også kunne sælge, som kunderådgiver i support? 

Det korte svar er, ja!

Hos os går salg og den gode kundeservice hånd i hånd. Det gør det fordi vi vil give kunderne den bedste oplevelse, når de ringer til os. Derfor vil du også hjælpe med at tilpasse og rådgive omkring de produkter de har hos os i dag, og om det matcher deres behov. Det er her, at salg kommer ind i billedet. Du vil bl.a. tale med vores kunder om TV, internet og mobilabonnementer.

Kunderne har måske nogle produkter, som de ikke får udnyttet fuldt ud, eller de mangler nogle produkter, som de kunne have glæde af. Det finder vi ikke ud af, hvis vi ikke spørger ind til deres produkter og forbrugsmønster i husstanden.

Det får du også med 

  • Store som små events en gang i kvartalet
  • Konkurrencer, som gør hverdagen lidt sjovere
  • Fast grundløn og provision uden loft
  • Rabat på bredbånd, tv og mobilabonnementer
  • Fede medarbejderfordele (bl.a. PFA sundhedsordning, LogBuy-rabatter)
  • Pensionsordning og fritvalgskonto

Er det så alt?

Vi har forskellige tiltag ift. udvikling af dine kompetencer, og sikre en god trivsel i vores kundecentre, som fx:

  • Mulighed for uddannelse ved siden af dit job - vi kalder det CX Star Academy
  • Business Coach ordning - et neutralt forum for dig, hvor du kan tale om lige præcis det, der fylder for dig
  • Ladies Lead – et netværk for kvindelige medarbejdere i YouSee

Godt at vide

Arbejdstiden er 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 – 18.00 mandag til søndag inkl. helligdage. Du vil have arbejdsplads på Klostergade 25 i Kolding. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring ser vi gerne, at du ikke afvikler ferie i de første 2 måneder af ansættelsen.

Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag ved at klikke på "Send ansøgning".

Du kan få mere at vide om stillingen ved at skrive til nytjob@yousee.dk 

Ansøgningsfrist: 19. August 2022

Startdato: 29. august 2022

Arbejdssted: Klostergade 25 - 6000 Kolding

For yderligere oplysninger kontakt venligst: nytjob@yousee.dk 

Nuuday – We make sense with technology

Nuuday er en familie af syv stærke og velkendte brands, der arbejder for det fælles mål at få teknologien til at give mening i vores liv. Vores familie består af YouSee, Telmore, Blockbuster, Hiper, TDC Erhverv, NetDesign, YouTV, eesy og Relatel. Vi arbejder for at forbedre menneskers og organisationers liv med innovative løsninger inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni og underholdning. Og vi gør det sammen. På tværs af teams, 33 nationaliteter og mere end 4000 fantastiske kollegaer. Som Danmarks førende digitale service udbyder, stræber vi hver dag efter at bruge teknologien til at skabe en mere meningsfuld fremtid for vores kunder og samfundet som helhed.

Derfor er vi også altid på udkig efter markedets stærkeste udviklere, de skarpeste kommercielle folk og de bedste kreative specialister, der tør udfordre og skille sig ud.

Nuuday er dedikerede til at fremme en inkluderende kultur, som værdsætter diversitet, og vi er stolte af, at give lige muligheder til alle. Alle kvalificerede kandidater vil blive vurderet uafhængigt at etnicitet, religion, køn, kønsidentitet, handicap, seksuel orientering og alle de andre karakteristika, som gør os forskellige.

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.