YouSee søger kunderådgivere til vores kundecenter i Sønderborg

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Kan du godt lide at se resultatet af dine indsatser? Kan du hjælpe kunder på en uformel, imødekommende måde - samtidig med at du sikrer det gode salg?

Så er det lige dig, vi står og mangler!

Som kunderådgiver hos YouSee vil du arbejde med indgående opkald, hvor du vil yde support, salg og kundeservice til vores kunder. Din hverdag bliver fyldt med ansvar, godt kammeratskab og gode oplevelser.

Du er den idelle til jobbet, hvis du:
  • kan sikre at problemer bliver afhjulpet og løsninger fundet
  • kan give vores kunder en god oplevelse, når de ringer til os
  • vil præstere dit allerbedste for at sælge - eller lære det
  • elsker sjov og sund konkurrence med dine kolleger
  • trives med at blive målt på din performance
  • er robust, mødestabil og klar på en omskiftelig hverdag med skiftende arbejdstider
  • har teknisk flair og gode IT-kundskaber.


Du bliver en del af en salgskultur
Salg er en stor del af hverdagen, som kunderådgiver i YouSee. Vi har en voksen salgskultur, der er baseret på sparring, uddannelse og personlig udvikling. Du kommer til at indgå i et professionel og motiveret team, hvor du refererer til en Team Manager, der sørger for en grundig træning samt personlig og faglig udvikling. Vi søger en ansvarsbevidst profil, der stiler efter at forbedre sig, og som tager ansvar for, at hele teamet når de opsatte mål og resultater.

Hos YouSee spiller vi hinanden bedre, fejrer succeserne og stræber efter altid at gøre det lidt bedre end dagen før.

Når du er en del af YouSee-familien får du også:

  • Rabat på mobiler og bredbånd, tv og telefonabonnementer
  • Omfattende medarbejderfordele (bla. PFA Sundhedsordning og LogBuy-rabatter)
  • En god pensionsordning
  • En attraktiv grundløn og provision uden loft
  • En grundig oplæring i en branche med gode karrieremuligheder


Din næste karrieremulighed
Du er selv med til at stykke din karriere sammen hos YouSee afhængigt af dine interesser og styrker.

Vi vil forsøge at give dig mere ansvar, hvis du er klar til det. Fx er mange af vores specialister og BackOffice-Medarbejdere startet som kunderådgivere.

Vi klæder dig på til opgaven
Det er ikke så vigtigt, hvad du har lavet før. Vi giver dig uddannelsen og erfaringen, hvis du ikke har den. De første 6 uger af din tid i YouSee-familien bruger du på at tage vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemer og produkter. Herefter kan du hjælpe kunderne med de mest gængse spørgsmål og problemstillinger. Vi sikrer, at du løbende bliver uddannet, så du med tid får flere kompetencer og dermed kan besvare mere komplekse og flere forskelligartede opkald fra vores kunder.

Rekrutteringsprocessen
Når du har ansøgt jobbet med CV og ansøgning via "Ansøg nu", kan du med fordel oprette din adfærdsprofil og få indhentet feedback (praices) fra dit netværk, dermed er du ét skridt videre i vores rekrutteringsproces.

Som en del af rekrutteringsprocessen bruger vi testen Praice, som hjælper os med at lære dig bedre at kende ud fra din adfærd, som er vurderet ud fra dit eget selvbillede og dit netværks opfattelse.

next.praice.com/job/yous2990

For at få feedback fra dit netværk, skal du invitere dem ved at sende et personligt link, som du finder under "Invitation" i Praice. Den gennemsnitlige ansøger inviterer omkring 15 individer til at give feedback. Sørg for at invitere en blanding af kollegaer, venner og familie. Det tager som regel 2 dage at indsamle informationen.

Praktiske oplysninger
Arbejdstiden er 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 - 18.00 mandag til søndag inkl. helligdage. Du vil have arbejdsplads på Ellegårdvej 23A 6400 Sønderborg. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring ser vi gerne, at du ikke  afvikler ferie i de første 2 måneder af ansættelsen.

Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag ved at klikke på "Send ansøgning".

Du kan få mere at vide om stillingen ved at skrive til nytjob@yousee.dk.

Ansøgning samt CV sendt via e-mail vil ikke blive behandlet.

Ansøgningsfrist: 24. september 2021 & 22. oktober 2021
Startdato: 04. oktober 2021 & 01. november 2021
Arbejdssted: Ellegårdvej 23A 6400 Sønderborg
For yderligere oplysninger kontakt venligstnytjob@yousee.dk
 


Nuuday – We make sense with technology
Nuuday er en familie af syv stærke og velkendte brands, der arbejder for det fælles mål at få teknologien til at give mening i vores liv. Vores familie består af YouSee, Telmore, Blockbuster, Hiper, TDC Erhverv, NetDesign, YouTV, eesy og Relatel. Vi arbejder for at forbedre menneskers og organisationers liv med innovative løsninger inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni og underholdning. Og vi gør det sammen. På tværs af teams, 33 nationaliteter og mere end 4000 fantastiske kollegaer. Som Danmarks førende digitale service udbyder, stræber vi hver dag efter at bruge teknologien til at skabe en mere meningsfuld fremtid for vores kunder og samfundet som helhed.
Derfor er vi også altid på udkig efter markedets stærkeste udviklere, de skarpeste kommercielle folk og de bedste kreative specialister, der tør udfordre og skille sig ud.
Nuuday er dedikerede til at fremme en inkluderende kultur, som værdsætter diversitet, og vi er stolte af, at give lige muligheder til alle. Alle kvalificerede kandidater vil blive vurderet uafhængigt at etnicitet, religion, køn, kønsidentitet, handicap, seksuel orientering og alle de andre karakteristika, som gør os forskellige.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


YouSee søger kunderådgivere til vores kundecenter i Sønderborg


Kan du godt lide at se resultatet af dine indsatser? Kan du hjælpe kunder på en uformel, imødekommende måde - samtidig med at du sikrer det gode salg?

Så er det lige dig, vi står og mangler!

Som kunderådgiver hos YouSee vil du arbejde med indgående opkald, hvor du vil yde support, salg og kundeservice til vores kunder. Din hverdag bliver fyldt med ansvar, godt kammeratskab og gode oplevelser.

Du er den idelle til jobbet, hvis du:
  • kan sikre at problemer bliver afhjulpet og løsninger fundet
  • kan give vores kunder en god oplevelse, når de ringer til os
  • vil præstere dit allerbedste for at sælge - eller lære det
  • elsker sjov og sund konkurrence med dine kolleger
  • trives med at blive målt på din performance
  • er robust, mødestabil og klar på en omskiftelig hverdag med skiftende arbejdstider
  • har teknisk flair og gode IT-kundskaber.


Du bliver en del af en salgskultur
Salg er en stor del af hverdagen, som kunderådgiver i YouSee. Vi har en voksen salgskultur, der er baseret på sparring, uddannelse og personlig udvikling. Du kommer til at indgå i et professionel og motiveret team, hvor du refererer til en Team Manager, der sørger for en grundig træning samt personlig og faglig udvikling. Vi søger en ansvarsbevidst profil, der stiler efter at forbedre sig, og som tager ansvar for, at hele teamet når de opsatte mål og resultater.

Hos YouSee spiller vi hinanden bedre, fejrer succeserne og stræber efter altid at gøre det lidt bedre end dagen før.

Når du er en del af YouSee-familien får du også:

  • Rabat på mobiler og bredbånd, tv og telefonabonnementer
  • Omfattende medarbejderfordele (bla. PFA Sundhedsordning og LogBuy-rabatter)
  • En god pensionsordning
  • En attraktiv grundløn og provision uden loft
  • En grundig oplæring i en branche med gode karrieremuligheder


Din næste karrieremulighed
Du er selv med til at stykke din karriere sammen hos YouSee afhængigt af dine interesser og styrker.

Vi vil forsøge at give dig mere ansvar, hvis du er klar til det. Fx er mange af vores specialister og BackOffice-Medarbejdere startet som kunderådgivere.

Vi klæder dig på til opgaven
Det er ikke så vigtigt, hvad du har lavet før. Vi giver dig uddannelsen og erfaringen, hvis du ikke har den. De første 6 uger af din tid i YouSee-familien bruger du på at tage vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemer og produkter. Herefter kan du hjælpe kunderne med de mest gængse spørgsmål og problemstillinger. Vi sikrer, at du løbende bliver uddannet, så du med tid får flere kompetencer og dermed kan besvare mere komplekse og flere forskelligartede opkald fra vores kunder.

Rekrutteringsprocessen
Når du har ansøgt jobbet med CV og ansøgning via "Ansøg nu", kan du med fordel oprette din adfærdsprofil og få indhentet feedback (praices) fra dit netværk, dermed er du ét skridt videre i vores rekrutteringsproces.

Som en del af rekrutteringsprocessen bruger vi testen Praice, som hjælper os med at lære dig bedre at kende ud fra din adfærd, som er vurderet ud fra dit eget selvbillede og dit netværks opfattelse.

next.praice.com/job/yous2990

For at få feedback fra dit netværk, skal du invitere dem ved at sende et personligt link, som du finder under "Invitation" i Praice. Den gennemsnitlige ansøger inviterer omkring 15 individer til at give feedback. Sørg for at invitere en blanding af kollegaer, venner og familie. Det tager som regel 2 dage at indsamle informationen.

Praktiske oplysninger
Arbejdstiden er 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 - 18.00 mandag til søndag inkl. helligdage. Du vil have arbejdsplads på Ellegårdvej 23A 6400 Sønderborg. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring ser vi gerne, at du ikke  afvikler ferie i de første 2 måneder af ansættelsen.

Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag ved at klikke på "Send ansøgning".

Du kan få mere at vide om stillingen ved at skrive til nytjob@yousee.dk.

Ansøgning samt CV sendt via e-mail vil ikke blive behandlet.

Ansøgningsfrist: 24. september 2021 & 22. oktober 2021
Startdato: 04. oktober 2021 & 01. november 2021
Arbejdssted: Ellegårdvej 23A 6400 Sønderborg
For yderligere oplysninger kontakt venligstnytjob@yousee.dk
 


Nuuday – We make sense with technology
Nuuday er en familie af syv stærke og velkendte brands, der arbejder for det fælles mål at få teknologien til at give mening i vores liv. Vores familie består af YouSee, Telmore, Blockbuster, Hiper, TDC Erhverv, NetDesign, YouTV, eesy og Relatel. Vi arbejder for at forbedre menneskers og organisationers liv med innovative løsninger inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni og underholdning. Og vi gør det sammen. På tværs af teams, 33 nationaliteter og mere end 4000 fantastiske kollegaer. Som Danmarks førende digitale service udbyder, stræber vi hver dag efter at bruge teknologien til at skabe en mere meningsfuld fremtid for vores kunder og samfundet som helhed.
Derfor er vi også altid på udkig efter markedets stærkeste udviklere, de skarpeste kommercielle folk og de bedste kreative specialister, der tør udfordre og skille sig ud.
Nuuday er dedikerede til at fremme en inkluderende kultur, som værdsætter diversitet, og vi er stolte af, at give lige muligheder til alle. Alle kvalificerede kandidater vil blive vurderet uafhængigt at etnicitet, religion, køn, kønsidentitet, handicap, seksuel orientering og alle de andre karakteristika, som gør os forskellige.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.