Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ZBC søger kontorelev til specialet økonomi

Kontorelev til specialet økonomi

Drømmer du om en uddannelse, der giver dig kompetencer til at arbejde både selvstændigt og i teams inden for økonomi og løn - en uddannelse, hvor du lærer at tage ansvar for dine og teamets opgaver – en uddannelse, hvor du vil blive motiveret til senere i din karriere at videreuddanne dig?

Vi drømmer om en kontorelev, der brænder for at uddanne sig inden for økonomi og som allerede nu ved, at denne uddannelse kun er starten på livslang læring.

På specialet økonomi lærer du at lave regnskaber og budgetter. Du lærer fx at bogføre indtægter, udgifter og lønninger på en skole og at deltage i skolens økonomistyring.

Vi tilbyder en elevplads i en økonomi-afdeling, hvor vi arbejder selvstændigt og i teams, hvor vi arbejder struktureret og kvalitetsbevidst, og hvor vi tager ansvar for at opgaverne løses korrekt og inden for deadline. Det første halve år af uddannelsen foregår i lønafdelingen.

Du kan søge elevstillingen, hvis

  • du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før den 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer, eller
  • du efter den 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, eller
  • du har bestået hhx – her skal du dog gennemføre et 5-ugers kompetencegivende forløb for studenter på handelsskolen

Er du over 25 år og har taget et af ovenstående forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at medsende din realkompetencevurderingsplan (RKV).

Vi forventer, at du kan vise selvstændighed, samarbejdsevne, initiativ og kreativitet, at du er kvalitetsbevidst og fleksibel, samt at du har let til det gode humør og smilet – også når det går stærkt.

Vi tilbyder en elevplads med udfordringer og med nogen indflydelse på arbejdsopgaverne. Vi tilbyder gode kolleger, der er klar til at lære fra sig og hjælpe dig med at lære, og en mangfoldig og alsidig arbejdsplads, med mange forskellige typer medarbejdere i alle aldre.

Ansættelsesvilkår:

Ansættelsen er pr. den 1. september 2019.
Ansættelsesområdet er ZBC, og du vil som udgangspunkt have tjenestested i Ringsted.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S, organisationsaftalen med HK for det statslige område.

Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en evt. ansættelse.

Ansøgning:

Har ovenstående vakt din interesse, og har du lyst til at blive vores nye kontorelev og en del af udviklingen på ZBC, så søg stillingen med en begrundet ansøgning samt CV samt eksamensbevis(er).

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen, vi lægger ved besættelsen af stillingen alene vægt på kvalifikationer og kompetencer.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfristen er den 21. juni 2019.

Ansøgninger modtages kun elektronisk via linket nederst i opslaget, og modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb.

Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 2.7.2019

Spørgsmål/informationer:

Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte økonomimedarbejder Frederikke Falkenberg Ewers på tlf. 3193 5620 eller på mail ffew@zbc.dk.

Hvem er vi:
ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. 

Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC’s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder.

Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse.

ZBC
Vær med. Verden er til at forandre.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032647Phoenix-64739c2f12019-06-04T00:00:00ZBC søger kontorelev til specialet økonomi

Kontorelev til specialet økonomi

Drømmer du om en uddannelse, der giver dig kompetencer til at arbejde både selvstændigt og i teams inden for økonomi og løn - en uddannelse, hvor du lærer at tage ansvar for dine og teamets opgaver – en uddannelse, hvor du vil blive motiveret til senere i din karriere at videreuddanne dig?

Vi drømmer om en kontorelev, der brænder for at uddanne sig inden for økonomi og som allerede nu ved, at denne uddannelse kun er starten på livslang læring.

På specialet økonomi lærer du at lave regnskaber og budgetter. Du lærer fx at bogføre indtægter, udgifter og lønninger på en skole og at deltage i skolens økonomistyring.

Vi tilbyder en elevplads i en økonomi-afdeling, hvor vi arbejder selvstændigt og i teams, hvor vi arbejder struktureret og kvalitetsbevidst, og hvor vi tager ansvar for at opgaverne løses korrekt og inden for deadline. Det første halve år af uddannelsen foregår i lønafdelingen.

Du kan søge elevstillingen, hvis

  • du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før den 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer, eller
  • du efter den 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, eller
  • du har bestået hhx – her skal du dog gennemføre et 5-ugers kompetencegivende forløb for studenter på handelsskolen

Er du over 25 år og har taget et af ovenstående forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at medsende din realkompetencevurderingsplan (RKV).

Vi forventer, at du kan vise selvstændighed, samarbejdsevne, initiativ og kreativitet, at du er kvalitetsbevidst og fleksibel, samt at du har let til det gode humør og smilet – også når det går stærkt.

Vi tilbyder en elevplads med udfordringer og med nogen indflydelse på arbejdsopgaverne. Vi tilbyder gode kolleger, der er klar til at lære fra sig og hjælpe dig med at lære, og en mangfoldig og alsidig arbejdsplads, med mange forskellige typer medarbejdere i alle aldre.

Ansættelsesvilkår:

Ansættelsen er pr. den 1. september 2019.
Ansættelsesområdet er ZBC, og du vil som udgangspunkt have tjenestested i Ringsted.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S, organisationsaftalen med HK for det statslige område.

Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en evt. ansættelse.

Ansøgning:

Har ovenstående vakt din interesse, og har du lyst til at blive vores nye kontorelev og en del af udviklingen på ZBC, så søg stillingen med en begrundet ansøgning samt CV samt eksamensbevis(er).

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen, vi lægger ved besættelsen af stillingen alene vægt på kvalifikationer og kompetencer.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfristen er den 21. juni 2019.

Ansøgninger modtages kun elektronisk via linket nederst i opslaget, og modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb.

Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 2.7.2019

Spørgsmål/informationer:

Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte økonomimedarbejder Frederikke Falkenberg Ewers på tlf. 3193 5620 eller på mail ffew@zbc.dk.

Hvem er vi:
ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. 

Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC’s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder.

Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse.

ZBC
Vær med. Verden er til at forandre.

2019-07-03T00:50:55.657 Kontorelev til specialet økonomi Drømmer du om en uddannelse, der giver dig kompetencer til at arbejde både selvstændigt og i teams inden for økonomi og løn - en uddannelse, hvor du lærer at tage ansvar for dine og teamets opgaver en uddannelse, hvor du vil blive motiveret til senere i din karriere at videreuddanne dig? Vi drømmer om en kontorelev, der brænder for at uddanne sig inden for økonomi og som allerede nu ved, at denne uddannelse kun er starten på livslang læring. På specialet økonomi lærer du at lave regnskaber og budgetter. Du lærer fx at bogføre indtægter, udgifter og lønninger på en skole og at deltage i skolens økonomistyring. Vi tilbyder en elevplads i en økonomi-afdeling, hvor vi arbejder selvstændigt og i teams, hvor vi arbejder struktureret og kvalitetsbevidst, og hvor vi tager ansvar for at opgaverne løses korrekt og inden for deadline. Det første halve år af uddannelsen foregår i lønafdelingen. Du kan søge elevstillingen, hvis du har et bestået grundforløb fra handelsskolen, som er påbegyndt før den 31. juli 2015, og som giver adgang til kontoruddannelse med specialer, ellerdu efter den 1. august 2015 har taget et grundforløb (GF 1 og 2) med EUX, ellerdu har bestået hhx her skal du dog gennemføre et 5-ugers kompetencegivende forløb for studenter på handelsskolen Er du over 25 år og har taget et af ovenstående forløb efter 1. august 2015, skal vi bede dig om at medsende din realkompetencevurderingsplan (RKV). Vi forventer, at du kan vise selvstændighed, samarbejdsevne, initiativ og kreativitet, at du er kvalitetsbevidst og fleksibel, samt at du har let til det gode humør og smilet også når det går stærkt. Vi tilbyder en elevplads med udfordringer og med nogen indflydelse på arbejdsopgaverne. Vi tilbyder gode kolleger, der er klar til at lære fra sig og hjælpe dig med at lære, og en mangfoldig og alsidig arbejdsplads, med mange forskellige typer medarbejdere i alle aldre. Ansættelsesvilkår: Ansættelsen er pr. den 1. september 2019. Ansættelsesområdet er ZBC, og du vil som udgangspunkt have tjenestested i Ringsted. Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S, organisationsaftalen med HK for det statslige område. Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en evt. ansættelse. Ansøgning: Har ovenstående vakt din interesse, og har du lyst til at blive vores nye kontorelev og en del af udviklingen på ZBC, så søg stillingen med en begrundet ansøgning samt CV samt eksamensbevis(er). Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen, vi lægger ved besættelsen af stillingen alene vægt på kvalifikationer og kompetencer. Ansøgningsfrist: Ansøgningsfristen er den 21. juni 2019. Ansøgninger modtages kun elektronisk via linket nederst i opslaget, og modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb. Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 2.7.2019 Spørgsmål informationer: Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte økonomimedarbejder Frederikke Falkenberg Ewers på tlf. 3193 5620 eller på mail ffew@zbc.dk. Hvem er vi: ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder. Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse. ZBC Vær med. Verden er til at forandre.11jobnet64739c2f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-02T00:00:000000https://www.innomate.com/InnomatePublicPagesMedarb/JobNotice.aspx?CompanyId=zbc&JobNoticeId=3520EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøgeEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxeEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3535984ZBC11Selandia Park 64100RingstedDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768424JobNet4995875499587510027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=64739c2fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=64739c2fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=64739c2f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=64739c2f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonZBC søger kontorelev til specialet økonomi1Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration361932980Frederikkeffew@zbc.dkDKDanmarkDKDanmark330091309Ambitiøs og engageret eventkoordinatorelev til eventteamRobot Du brænder for udvikling, planlægning og afvikling af kulturelle arrangementer og events. Du er dygtig, nysgerrig, initiativrig og elsker at give mennesker gode oplevelser. Og så kan du se dig selv, som vores nye eventkoordinatorelev i Høje-Taastrup Kommunes tre kulturhuse, Taastrup Teater Musikhus og Bibliotekerne! De tre kulturhuse, Taastrup Teater Musikhus samt Bibliotekerne i Høje-Taastrup Kommune er i en rygende udvikling. Målet er hele tiden, at vi rykker os, så vi kan tilbyde bedre og større events med høj kvalitet, relevans og professionalisme til gavn for vores gæster og publikum. Du bliver som elev hos os en del af et professionelt event- og markedsføringsteam og en vigtig brik i denne udvikling. Der er ca. 400 arrangementer i vores huse hvert år. Din profil Din person er kendetegnet ved engagement og entusiasme. Du skal kunne lide at arbejde i et højt tempo med stor selvstændighed. Du er nytænkende, struktureret, effektiv, og du arbejder godt med deadlines. Vi forventer, at du er fleksibel i forhold til arbejdsopgavernes vekslende karakter, ligesom du skal være indstillet på, at der er events udenfor normal arbejdstid. Kendskab til kultur, foreningsliv og frivillige er en fordel, ligesom det vil være en styrke, at du har interesse for markedsføring, booking, indgåelse af aftaler kontrakter, budget og budgetopfølgning. Du skal derudover være god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt. Dine opgaver Du vil indgå i et erfarent event- og markedsføringsteam, som løser en lang række spændende eventopgaver. Du vil i din elevtid beskæftige dig med:Eventplanlægning og produktioner på kulturhusenes og teaterets scener, fx koncerter, festivaler, foredrag, happenings mv.Afvikling af arrangementer på alle seks adresserKreativ sparring med kommunens foreninger, borgergrupper og kulturelle ildsjæleUdarbejde produktionsplaner og kontraktudkastVaretage PR- og kommunikationsopgaver af forskellig artMarkedsføring Eventteamets fornemmeste opgave er at gøre kulturen i Høje-Taastrup Kommune endnu bedre, stærkere og sjovere. Vi tilbyder Vi tilbyder en meget alsidig arbejdsplads, hvor du bliver del af seks dynamiske og travle kulturinstitutioner i Høje-Taastrup Kommune, og hvor du i praksis får mulighed for at prøve kræfter med mange aspekter af eventkoordination i samarbejde med dygtige kollegaer. Du får en elevplads med mange lærerige udfordringer og gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt mulighed for at være med til at forme Kulturhusene, Teater- Musikhuset samt Bibliotekerne. Du bliver en del af et uformelt og godt arbejdsmiljø med en høj grad af selvstændigt ansvar for opgaverne og fleksibilitet i tilrettelæggelsen af arbejdet. Og så er vi en arbejdsplads med plads til leg og humor. Vores eventkoordinatorelever har tradition for at afslutte med topkarakterer på studiet, bl.a. fordi vi prioriterer at give vores elever udviklende og spændende opgaver. Yderligere oplysninger Stillingen er på 37 timer om ugen. Elevforløbet er 2-årigt og omfatter korte skoleophold. Det er et krav, at du har afsluttet eller er i gang med erhvervsuddannelsens grundforløb 1 og 2 som eventkoordinator (EUD, EUX eller EUS). Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn. Ansøgningsfristen er tirsdag den 1. oktober 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 41 med henblik på start snarest muligt. Ansøgning, CV og uddannelsesbevis karakteroversigt sendes elektronisk via kommunens e-rekrutteringssystem. Hvis du vil høre mere om os og jobbet, er du velkommen til at kontakte eventkoordinator Carina Zingenberg på 4335 2838 eller komme forbi os på Poppel All 12, 2630 Taastrup. Du kan også læse mere på vores hjemmesider www.teaterogmusik.dk, www.kulturhusenehtk.dk og www.bibliotek.htk.dk.Du brænder for udvikling, planlægning og afvikling af kulturelle arrangementer og events. Du er dygtig, nysgerrig, initiativrig og elsker at give mennesker gode oplevelser. Og så kan du se dig selv, som vores nye eventkoordinatorelev i Høje-Taastrup Kommunes tre kulturhuse, Taastrup Teater & Musikhus og Bibliotekerne!

De tre kulturhuse, Taastrup Teater & Musikhus samt Bibliotekerne i Høje-Taastrup Kommune er i en rygende udvikling. Målet er hele tiden, at vi rykker os, så vi kan tilbyde bedre og større events med høj kvalitet, relevans og professionalisme til gavn for vores gæster og publikum. Du bliver som elev hos os en del af et professionelt event- og markedsføringsteam og en vigtig brik i denne udvikling. Der er ca. 400 arrangementer i vores huse hvert år.

Din profil
Din person er kendetegnet ved engagement og entusiasme. Du skal kunne lide at arbejde i et højt tempo med stor selvstændighed. Du er nytænkende, struktureret, effektiv, og du arbejder godt med deadlines.

Vi forventer, at du er fleksibel i forhold til arbejdsopgavernes vekslende karakter, ligesom du skal være indstillet på, at der er events udenfor normal arbejdstid.

Kendskab til kultur, foreningsliv og frivillige er en fordel, ligesom det vil være en styrke, at du har interesse for markedsføring, booking, indgåelse af aftaler/kontrakter, budget og budgetopfølgning. Du skal derudover være god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt.

Dine opgaver
Du vil indgå i et erfarent event- og markedsføringsteam, som løser en lang række spændende eventopgaver. Du vil i din elevtid beskæftige dig med:
  • Eventplanlægning og produktioner på kulturhusenes og teaterets scener, fx koncerter, festivaler, foredrag, happenings mv.
  • Afvikling af arrangementer på alle seks adresser
  • Kreativ sparring med kommunens foreninger, borgergrupper og kulturelle ildsjæle
  • Udarbejde produktionsplaner og kontraktudkast
  • Varetage PR- og kommunikationsopgaver af forskellig art
  • Markedsføring

Eventteamets fornemmeste opgave er at gøre kulturen i Høje-Taastrup Kommune endnu bedre, stærkere og sjovere.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en meget alsidig arbejdsplads, hvor du bliver del af seks dynamiske og travle kulturinstitutioner i Høje-Taastrup Kommune, og hvor du i praksis får mulighed for at prøve kræfter med mange aspekter af eventkoordination i samarbejde med dygtige kollegaer.

Du får en elevplads med mange lærerige udfordringer og gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt mulighed for at være med til at forme Kulturhusene, Teater- & Musikhuset samt Bibliotekerne.

Du bliver en del af et uformelt og godt arbejdsmiljø med en høj grad af selvstændigt ansvar for opgaverne og fleksibilitet i tilrettelæggelsen af arbejdet. Og så er vi en arbejdsplads med plads til leg og humor.

Vores eventkoordinatorelever har tradition for at afslutte med topkarakterer på studiet, bl.a. fordi vi prioriterer at give vores elever udviklende og spændende opgaver.

Yderligere oplysninger
Stillingen er på 37 timer om ugen. Elevforløbet er 2-årigt og omfatter korte skoleophold. Det er et krav, at du har afsluttet eller er i gang med erhvervsuddannelsens grundforløb 1 og 2 som eventkoordinator (EUD, EUX eller EUS).

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst samt principperne i Ny Løn.

Ansøgningsfristen er tirsdag den 1. oktober 2019
Vi forventer at holde samtaler i uge 41 med henblik på start snarest muligt.

Ansøgning, CV og uddannelsesbevis/karakteroversigt sendes elektronisk via kommunens e-rekrutteringssystem.

Hvis du vil høre mere om os og jobbet, er du velkommen til at kontakte eventkoordinator Carina Zingenberg på 4335 2838 eller komme forbi os på Poppel Allé 12, 2630 Taastrup. Du kan også læse mere på vores hjemmesider www.teaterogmusik.dk, www.kulturhusenehtk.dk og www.bibliotek.htk.dk.


Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-09-17T00:00:002019-10-01T00:00:00
330090961Familieretshuset søger kontorelev til Nykøbing FalsterRobot Familieretshuset søger kontorelev, som brænder for offentlig administration Hvis du vil være med til at gøre en forskel for vores borgere, har vi en ledig kontorelevstilling med speciale i offentlig administration i Nykøbing Falster til besættelse pr. 1. november 2019. Familieretshuset har 9 afdelinger rundt i landet med fælles administration i Aabenraa. Hvad kan vi tilbyde? Familieretshuset udfører en række samfundsmæssige opgaver og som elev i Familieretshuset får du mulighed for at tage del i dette. Du vil i løbet af den 2-årige uddannelsesperiode få en solid kontoruddannelse, der udvikler såvel dine faglige som dine sociale kompetencer. Uddannelsen veksler mellem praktisk oplæring og skoleophold, hvor du møder andre elever. Du vil komme til at arbejde med forskellige opgaver så som sagsbehandling af ægteskabssager, navnesager, informationsarbejde og skrankebetjening. Som elev i Familieretshuset bliver du tilknyttet en elevansvarlig, der lægger din uddannelsesplan og følger dig som mentor gennem hele din uddannelse. Familieretshuset vægter elevuddannelsen meget højt og har fokus på, at uddannelsen gør dig i stand til at varetage selvstændige arbejdsopgaver med henblik på at nå de fælles mål, som Familieretshuset har sat sig. Vi forventer At du har afsluttet HHX, HG eller studentereksamen med et godt resultat, men det vigtigste er, at du har det rigtige mindset og tager initiativ og engagerer dig i dit daglige arbejde. Vi satser på medarbejdere, der vil udvikling og udfordringer og som vil gøre en positiv forskel for borgerne. Ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet vil være Social- og Indenrigsministeriet og ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Staten og HK. Arbejdsstedet vil være i Nykøbing Falster. Stillingen er på fuld tid. Yderligere oplysninger kan gives, og du er velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Tina Skau på telefon 7256 8029. Du kan også læse mere om Familieretshusets arbejdsopgaver på www.familieretshuset.dk. Ansøgning Hvis du er interesseret i stillingen, kan du sende en ansøgning, cv samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshuset hjemmeside www.familieretshuset.dk, senest fredag den 11. oktober 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 22. oktober 2019. Vi ønsker medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlige baggrund til at søge.Familieretshuset
søger kontorelev,
som brænder for offentlig administration


Hvis du vil være med til at gøre en forskel for vores borgere, har vi en ledig kontorelevstilling med speciale i offentlig administration i Nykøbing Falster til besættelse pr. 1. november 2019.

Familieretshuset har 9 afdelinger rundt i landet med fælles administration i Aabenraa.

Hvad kan vi tilbyde?

Familieretshuset udfører en række samfundsmæssige opgaver og som elev i Familieretshuset får du mulighed for at tage del i dette.

Du vil i løbet af den 2-årige uddannelsesperiode få en solid kontoruddannelse, der udvikler såvel dine faglige som dine sociale kompetencer.

Uddannelsen veksler mellem praktisk oplæring og skoleophold, hvor du møder andre elever.

Du vil komme til at arbejde med forskellige opgaver så som sagsbehandling af ægteskabssager, navnesager, informationsarbejde og skrankebetjening.

Som elev i Familieretshuset bliver du tilknyttet en elevansvarlig, der lægger din uddannelsesplan og følger dig som mentor gennem hele din uddannelse.

Familieretshuset vægter elevuddannelsen meget højt og har fokus på, at uddannelsen gør dig i stand til at varetage selvstændige arbejdsopgaver med henblik på at nå de fælles mål, som Familieretshuset har sat sig.

Vi forventer

At du har afsluttet HHX, HG eller studentereksamen med et godt resultat, men det vigtigste er, at du har det rigtige mindset og tager initiativ og engagerer dig i dit daglige arbejde. Vi satser på medarbejdere, der vil udvikling og udfordringer og som vil gøre en positiv forskel for borgerne.

Ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet vil være Social- og Indenrigsministeriet og ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Staten og HK.
Arbejdsstedet vil være i Nykøbing Falster.
Stillingen er på fuld tid.
Yderligere oplysninger kan gives, og du er velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Tina Skau på telefon 7256 8029. Du kan også læse mere om Familieretshusets arbejdsopgaver på www.familieretshuset.dk.

Ansøgning

Hvis du er interesseret i stillingen, kan du sende en ansøgning, cv samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshuset hjemmeside – www.familieretshuset.dk, senest fredag den 11. oktober 2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 22. oktober 2019.

Vi ønsker medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlige baggrund til at søge.


Familieretshuset, Afdeling Nykøbing FNykøbing F2019-09-17T00:00:002019-10-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs og engageret eventkoordinatorelev til eventteam

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Du brænder for udvikling, planlægning og afvikling af kulturelle arrangementer og events. Du er dygtig, nysgerrig, initiativrig og elsker at give mennesker gode oplevelser. Og så kan du se dig selv, som vores nye eventkoordinatorelev i Høje-Taastrup...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Familieretshuset søger kontorelev til Nykøbing Falster

Familieretshuset, Afdeling Nykøbing F

Nykøbing F
Familieretshuset søger kontorelev, som brænder for offentlig administration Hvis du vil være med til at gøre en forskel for vores borgere, har vi en ledig kontorelevstilling med speciale i offentlig administration i Nykøbing Falster til besættelse p...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:11. oktober 2019