Har du lyst til at gøre en forskel og være en del af en ambitiøs arbejdsplads med fokus på kvalitet for borgerne, så kan denne stilling være noget for dig. Stillingen er midlertidig og løber fra 1. maj 2024 til og med 31. marts 2025. Den er på 30 timer med mulighed for ekstra timer. Ungekollegiet er et botilbud for unge med bl.a. nedsat funktionsevne, autisme eller psykiatriske udfordringer. Arbejdstiden er skiftende dag- og aftenvagter i tidsrummet fra kl. 07.00 – kl. 22.00 og weekend ca. hver 5. uge.
På Ungekollegiet er der pt. ansat 4 pædagoger og en omsorgsmedhjælper.
Hvad kan du forvente?
Det pædagogiske arbejde tager udgangspunkt i en anerkendende og individuel tilgang. Alle indsatser skal tilpasses den enkelte borgers behov og forudsætninger, og udarbejdes i samarbejde med borgerne. Borgerne vil rigtig gerne have personale omkring sig, som er positive, smilende og har en venlig og rolig tilgang.
Vores opgaver er:
Vores nye kollega:
Vi kan tilbyde dig:
Stillingen har en vejledende rulleplan, som kører over 5 uger.
Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for pædagogisk personale ved døgninstitutioner m.v. mellem Kommunernes Landsforening og FOA.
Henvendelse skal ske til leder Louise Koch Christensen på telefon 29 44 93 55 (træffes bedst formiddage eller på mail: [email protected]
Ansøgning
Send din ansøgning, CV og bilag via ansøgningsknappen senest den 7. marts 2024 kl. 12.
Samtaler afholdes tirsdag den 12. marts 2024.
Haderslev Kommune
Vi understøtter borgernes liv fra de bliver født til de skal her fra. Vi udvikler foreningslivet i samarbejde med de frivillige. Vi skaber rammerne for, at virksomhederne kan udvikle sig. Vi arbejder hver dag for at give de bedste rammer for vækst og velfærd i vores kommune. Derfor er vores ambition, at vi inden 2030 vil have 250 flere i uddannelse, 500 flere indbyggere og 1.000 flere arbejdspladser i Haderslev Kommune.
Alt det kan du blive en del af med et job hos os i Haderslev Kommune.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir