1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Jammerbugt
UDLØBET

Jammerbugt Forsyning A/S

Kontorassistent til Sekretariatet

Fuldtid

Permanent

Lundbakvej 5, 9490 Pandrup, Danmark

SE PÅ KORT
Jammerbugt Forsyning A/S
ID: 2483463
|
Indrykket for 123 dage siden

Jammerbugt Forsyning A/S søger en engageret og faglig dygtig kontorassistent til sekretariat, der har styr på kundebetjening og økonomi.

 

Virksomheden

Vi er et kommunalt ejet vand- og spildevandsselskab, der står for driften og vedligeholdelsen af 4 renseanlæg, ca. 1.000 km kloakanlæg, ca. 15.000 brønde og 240 pumpestationer samt administrationen af en tømningsordning for ca. 8.500 bundfældningstanke. Ca. 19.000 ejendomme eller omtrent 46.000 indbyggere er tilsluttet Vandselskabets spildevandsanlæg. Herudover forsyner Vandselskabet ca. 900 husstande med rent drikkevand fra et mindre vandværk.

Der er i Jammerbugt Forsyning A/S for øjeblikket ansat i alt 21 medarbejdere, hvoraf de 10 medarbejdere varetager den daglige drift og vedligeholdelse af anlæggene. Derudover består Jammerbugt Forsyning A/S af en administration med 11 medarbejdere, som er placeret på Lundbakvej i Pandrup.

Kontorassistent i Jammerbugt Forsyning A/S

Du vil som kontorassistent i sekretariatet skulle indgå i den daglige kundebetjening, økonomi og kommunikationen i virksomheden. Sekretariatet består pt. af 3 medarbejdere.

Vi tilbyder dig et udfordrende job med varierende og spændende opgaver, hvor du kan udvikle dig fagligt, og personligt. Din hverdag vil variere, og der er stor frihed i stillingen.

Du vil få et tæt samarbejde med dine kollegaer, samt have disse centrale opgaver:

  • Daglige kundebetjening
  • Varetage de daglige økonomiopgaver med kontering/betaling af fakturaer, udsendelse af regninger, afstemning af bank og debitor-/kreditorbogholderiet.
  • Mødetilrettelæggelse
  • Skriftlig kommunikation gennem referatskrivning, procesbeskrivelser og på digitale platforme.
  • Digital sagsbehandling gennem f.eks. journalisering

Faglige kompetencer:

Vi forventer, at du: 

  • Har erfaring i KMD-programmer herunder f.eks. Easy Energi og Structura
  • Har erfaring med Brugerdatas økonomisystem.
  • Har erfaring med SB-SYS sags- og dokumenthåndterings program.
  • Have kendskab til økonomien og kundebetjeningen indenfor spildevandsområdet.
  • Har indsigt, erfaring og uddannelse, der matcher de skitserede opgaver.
  • Har flair for at benytte digitale værktøjer herunder f.eks. hjemmeside programmer.
  • Har de fornødne IT-kundskaber hermed en god erfaring i Office pakken.

Personlige egenskaber:

  • Du er ansvarsbevidst, og kan arbejde selvstændigt,
  • Du arbejder struktureret og er omhyggelig med dit arbejde, og du sætter en ære i at få ting gjort færdige til den aftalte tid
  • Du er god til at samarbejde på tværs og besidder stærke kommunikative og analytiske evner,
  • Du har evnen til at bevare overblikket, også når det går stærkt,
  • Du er fleksibel, effektiv, stabil, målrettet og initiativrig,
  • Du har et godt humør, og en positiv indstilling til løsning af opgaverne.

Vi tilbyder:

  • Et spændende, varierende og udfordrende job med gode muligheder for selv at varetage planlægningen af opgaverne,
  • Et tæt samarbejde med Vandselskabets administration og driftspersonale,
  • En travl hverdag med en positiv omgangstone og gode kollegaer med gejst og vilje til samarbejdet. Vi taler åbent om tingene med respekt for hinanden,
  • Mulighed for at arbejde i en branche, som står overfor en spændende udvikling i de kommende år.

Jammerbugt Forsyning A/S har flere lokationer indenfor Jammerbugt Kommune. Du vil fysisk få plads i Administrationens kontorlokaler på Lundbakvej 5 i Pandrup.

Stillingen er på fuld tid (37 timers uge), og vi har fleksordning med tidsregistrering.

Du aflønnes efter kvalifikationer, og efter gældende overenskomst mellem din faglige organisation og KL. Der tilbydes Sundhedsforsikring.

Ansættelsestidspunkt efter nærmere aftale, men vi forventer at stillingen skal besættes senest den 1. marts 2024.


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Direktør Jan Kjær på tlf. 41 91 36 96

Ansøgningsfristen:
Mandag den 5. februar 2024, kl. 09.00

Ansættelsessamtalerne forventes at finde sted i uge 6/7. 

Ren straffeattest skal kunne fremvises.


For flere oplysninger om Jammerbugt Forsyning A/S, se da venligst vores hjemmeside: www.jfas.dk

 

Ansøgningen skal fremsendes enten pr. post til Jammerbugt Forsyning A/S, Lundbakvej 5, 9490 Pandrup – mrk. ”Ansøgning – Kontorassistent til Sekretariatet” eller pr. e-mail til vor hovedpostkasse:  [email protected] tydeligt mærket ”Ansøgning – Kontorassistent til Sekretariatet”.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj denne søgning til din jobagent og få nye job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Kontorassistent
Nordjylland
Kontorassistent
Jammerbugt
Kontor og administration
Nordjylland
Kontor og administration
Jammerbugt

Andre job der minder om dette

    Power People Himmerland ApS

    Administrativ medarbejder til Telco Electronics A/S

    Deltid

    Vangen 5, 9460 Brovst, Danmark

    Indrykket for 11 dage siden

    Fuldtid

    Sandmosevej 486, 9460 Brovst, Danmark

    Indrykket for 12 dage siden

    Deltid

    Kirkevej 11, 9492 Blokhus, Danmark

    Indrykket for 13 dage siden

Søg efter andre job