1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Solrød
UDLØBET

Solrød Kommune

Administrativ medarbejder til Familiehuset i Solrød Kommune

Deltid

Permanent

Vestre Grænsevej 34, 2680 Solrød Strand, Danmark

SE PÅ KORT
Solrød Kommune Rådhuset
ID: 2535353
|
Indrykket for 74 dage siden

Familiehuset i Center for Børn og Familier (CBF) glæder sig til at tage imod en ny kollega! 

Du er initiativrig og finder glæde ved at sætte ting i system. Dine arbejdsopgaver vil være mangeartede, men dine primære arbejdsopgaver bliver at understøtte Familiehuset med den daglige drift af de administrative opgaver. Det er for os vigtigt, at du er imødekommende, selvstændig og proaktiv.

Lidt om os
Vi er et varmt og hyggeligt familiehus, hvor alle, uanset stillingsbetegnelse bidrager til, at vi som kollegaer synes, at det er rart at komme på arbejde, og at børn, unge og familier oplever sig godt modtaget i et tryghedsskabende miljø. Familiehuset i Solrød er i gang med at vokse og finde sin nye form. Vi håber, du vil være med på rejsen.

I Solrød Kommune er vi sammen om at gøre en forskel for borgerne. Familiehuset rummer ud over dig, et familieindsatsteam, et tværgående småbørnsteam og et pædagogisk ressourceteam, som er optaget af, at forskellige fagligheder kan løfte på tværs.
Herudover omfatter CBF tre faglige afdelinger og et sekretariat: Familieafdelingen, PPR og Sundheds- og Tandplejen.
Hele CBF omfatter ca. 100 medarbejdere, fem ledere og en centerchef.

I CBF lægger vi stor vægt på medarbejdernes indflydelse, så du har gode muligheder for at være med til at forme fremtiden med udvikling af nye initiativer og nytænkning. Vi lægger vægt på, at du både er selvtilrettelæggende, kan indgå i samarbejder og er nytænkende – også i forhold til at bidrage til en effektiv opgaveløsning. Vi håber, at du også vil bidrage til udviklingen af service i centeret og gode idéer til forbedringer.

Lidt om opgaverne
Det er som sagt en jobfunktion med mange forskelligartede opgaver. Du vil få en nøglefunktion i huset, hvor service og hjælpsomhed er afgørende. Det er vigtigt, du træder til, når der opstår ad hoc opgaver, som skal løses nu og her. Derudover skal du også være med til, at sikre, at Familiehuset fremstår indbydende og ordentligt.

Opgaverne, som du skal varetage, er blandt andet følgende:

  • Betaling af regninger, budget og økonomioverblik i Familiehuset
  • Vejledning om div. personaleforhold bl.a. ferie, kørsel og afspadsering
  • Planlægning af og deltagelse i on-boarding af nye kolleger
  • Træk af statistik og data til ledelsesinformation
  • Familiehusets fællespostkasse skal løbende tjekkes og mails videresendes til rette modtager
  • Løbende opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside samt intranet
  • Udarbejdelse af diverse skriftlige dokumenter fx i form af vejledninger
  • IT-superbruger for hele Familiehuset
  • Bestilling og opfyldning af kontorartikler og diverse andre varer til huset
  • Diverse ad hoc opgaver. Det er fx hjælpe med aktindsigter, større kopieringsopgaver, indkøb og forberedelse til møder, indkøb af udstyr mv.
     

Vi søger dig, der:

  • har en kontoruddannelse - gerne med speciale inden for offentlig administration og gerne med erfaring fra en lignende stilling
  • har gåpåmod og tager initiativ til at løse opgaver
  • har en imødekommende og smilende personlighed, som er tillidsvækkende
  • er struktureret, initiativrig, nysgerrig og samtidig har et godt overblik og kan se hvor der er behov for en hjælpende hånd
  • har gode IT-kundskaber
  • har lyst til at indgå i et tværfagligt hus, hvor vi hver især har et ansvarsområde, og hvor vi hjælper hinanden på tværs. Et hus med en god og positiv omgangstone, hvor kerneværdien er hjælpsomhed
  • har kendskab til eller interesse for børne- og ungeområdet

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er deltid med 30 timer pr. uge. Du kan selv være med til at planlægge din arbejdstid fordelt i tidsrummet mandag-onsdag kl. 8-15.30, torsdag kl. 8-17 og fredag kl. 8-13.30. 
Løn og ansættelsesvilkår følger gældende HK overenskomst.
Vi gør opmærksom på, at der indhentes straffe- og børneattest ved ansættelse i Solrød Kommune.

Ansøgning og tiltrædelse
Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via kommunens hjemmeside. Ansøgningen skal være bilagt CV og dokumentation for relevant uddannelse.

Ansøgningsfristen er onsdag den 20. marts 2024 kl. 8.
Forventet tiltrædelse: senest 1. maj 2024.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte leder af Familiehuset i Center for Børn og Familier Dorthe Sund From på telefon 2145 5682 eller via mail [email protected].

Der forventes at blive afholdt samtaler torsdag den 21. marts 2024.

 


I Solrød Kommune gør vi en forskel sammen med borgerne. Vi arbejder for at virkeliggøre byrådets vision om, at Solrød skal være det bedste sted at leve og bo. Som arbejdsplads er vi et fællesskab, hvor vi løfter opgaverne på tværs af institutioner og afdelinger, og hvor du som medarbejder er en vigtig medspiller. Vi er i bevægelse og har hele tiden fokus på at lære og blive bedre. Vi tager ansvar for at løse opgaverne med blik for helheden, og du har som medarbejder indflydelse på løsningen af opgaverne og på din arbejdsplads.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj denne søgning til din jobagent og få nye job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Administrativ medarbejder
Sjælland
Administrativ medarbejder
Solrød
Kontor og administration
Sjælland
Kontor og administration
Solrød

Andre job der minder om dette

    Solrød Kommune Rådhuset

    Solrød Kommune

    Vi søger en sagsbehandler og vikarer til det specialiserede voksenområde i Solrød kommune

    Fuldtid

    Solrød Center 1, 2680 Solrød Strand, Danmark

    Indrykket for 24 dage siden

    Da en af vores unge dygtige sagsbehandlere har fået job i vores udførerenhed, søger vi en ny sagsbehandler - socialrådgiver eller socialformidler - til det specialiserede voksenområde i Solrød Kommune... Læs mere
    Solrød Kommune Rådhuset
    Solrød Kommune Rådhuset

    Fuldtid

    Højagervænget 35, 2680 Solrød Strand, Danmark

    Indrykket for 20 dage siden

    Center for Børn og Familier, Solrød Kommune søger en skarp og initiativrig akademisk konsulent. Dine arbejdsopgaver vil være mangeartede, men du forventes først og fremmest at skulle bistå med drift- ... Læs mere
    Solrød Kommune Rådhuset

    Deltid

    Klosterparkvej 7, 4400 Kalundborg, Danmark

    Indrykket for 3 dage siden

Søg efter andre job