Vi gør hele din målgruppe opmærksom på jobbet – både de aktive og passive jobsøgende. Dette sikrer jer flere kvalificerede ansøgninger.
Få flere kvalificerede
ansøgninger, og besæt
jeres stillinger nemmere med Ofir.dk
Ofir er mere end en jobportal.
Vi er Danmarks førende
recruitment marketing partner.

+1100 virksomheder bruger os












Vi håndterer over 350.000 job om året. Vi kan også håndtere jeres.
Få 744 % flere læsninger af jeres jobannoncer
Du får udelukkende ansøgninger fra kandidater, der ved, at I ansætter. I Ofir.dk er vi specialiserede i at markedsføre job til både aktive og passive jobsøgende. De aktive finder selv jobbet på Ofir.dk. De passive gør vi opmærksomme gennem målrettet jobannoncering på Facebook, Instagram og LinkedIn. Dette gør, at langt flere læser jeres jobannonce – og at flere kvalificerede kandidater ansøger jeres job.

Sådan tiltrækker vi kvalificerede kandidater

”Jeg fik Ofir anbefalet af en rekrutteringsspecialist. Vi afprøvede jer og har ikke benyttet os af andre siden. I dag anbefaler jeg jer endda til andre.”
Kenneth Bo Jensen, Founder af TalentX

Sådan markedsfører vi jeres job

Jobannoncering på sociale medier
Vi laver målrettet annoncering af jeres job over for relevante kandidater på Facebook, Instagram og LinkedIn. Derved gør vi flere tusinde relevante kandidater opmærksomme på, at I søger en kandidat som dem.


Samarbejde med Google for Jobs
Google er gået ind på jobmarkedet i Danmark og har lanceret Google For Jobs – et koncept, der allerede har fået stor succes i Danmark. Ofir.dk er deres største danske partner, og vi sikrer derved dit job maksimal eksponering i Googles jobmodul.


Danmarks største kandidatdatabase
Med 370.000 kandidater i vores database har vi Danmarks største kandidatdatabase, som abonnerer på at få jobmatches tilsendt. Dit job sendes til alle relevante kandidater heri.


Jobannoncering på Ofir.dk
Hver måned har vi mere end 400.000 besøgende på Ofir.dk, der leder efter deres næste job. Vi bruger den nyeste teknologi til at sikre, at vores brugere får vist lige netop de job, der passer til deres karriereønsker.

“Fordelen ved at bruge Ofir er, at der altid kommer relevante og dygtige ansøgninger – og de kommer hurtigt. Vi har ansat, hver gang vi har brugt Ofir.”
Morten Pedersen, direktør i DiningSix

Vi integrerer med jeres rekrutteringssystem






Ofir integrerer med alle rekrutteringssystemer. Vi sikrer et nemt og sikkert køb af jobkampagner direkte fra jeres rekrutteringssystem.
Priser
Hvorfor udskyde processen, hvis du står og mangler hænder? Skriv stillingsbetegnelsen på den kandidat, du søger, og find ud af, hvilken jobkampagne vi vil anbefale dig for at komme i mål med din rekruttering.

Facebook og Messenger: Målrettet jobannoncering

Instagram: Målrettet jobannoncering

LinkedIn: Målrettet jobannoncering

Google For Jobs: Job publiceres i Googles jobmodul

Ofir: Jobannonce vises på Ofir.dk, som har +400.000 månedlige besøgende

Ofir jobagent: E-mail udsendes til relevante kandidater i vores kandidatdatabase, som tæller +360.000 personer

Ofir: Topplacering inden for jobbets kategori

Ofir: Ekstra e-mail til særligt interessante kandidater

Ekstra boost på sociale medier

Jobnet: Du får din jobannonce vist på Jobnet uden at skulle gøre noget
Basis

Google For Jobs: Job publiceres i Googles jobmodul

Ofir: Jobannonce vises på Ofir.dk, som har +400.000 månedlige besøgende

Ofir jobagent: E-mail udsendes til relevante kandidater i vores kandidatdatabase, som tæller +360.000 personer

Jobnet: Du får din jobannonce vist på Jobnet uden at skulle gøre noget
Medium

Facebook og Messenger: Målrettet jobannoncering

Google For Jobs: Job publiceres i Googles jobmodul

Ofir: Jobannonce vises på Ofir.dk, som har +400.000 månedlige besøgende

Ofir jobagent: E-mail udsendes til relevante kandidater i vores kandidatdatabase, som tæller +360.000 personer

Jobnet: Du får din jobannonce vist på Jobnet uden at skulle gøre noget
Premium

Facebook og Messenger: Målrettet jobannoncering

Instagram: Målrettet jobannoncering

Google For Jobs: Job publiceres i Googles jobmodul

Ofir: Jobannonce vises på Ofir.dk, som har +400.000 månedlige besøgende

Ofir jobagent: E-mail udsendes til relevante kandidater i vores kandidatdatabase, som tæller +360.000 personer

Ofir: Topplacering inden for jobbets kategori

Ofir: Ekstra e-mail til særligt interessante kandidater

Jobnet: Du får din jobannonce vist på Jobnet uden at skulle gøre noget
Premium+

Facebook og Messenger: Målrettet jobannoncering

Instagram: Målrettet jobannoncering

LinkedIn: Målrettet jobannoncering

Google For Jobs: Job publiceres i Googles jobmodul

Ofir: Jobannonce vises på Ofir.dk, som har +400.000 månedlige besøgende

Ofir jobagent: E-mail udsendes til relevante kandidater i vores kandidatdatabase, som tæller +360.000 personer

Ofir: Topplacering inden for jobbets kategori

Ofir: Ekstra e-mail til særligt interessante kandidater

Jobnet: Du får din jobannonce vist på Jobnet uden at skulle gøre noget
Boost

Facebook og Messenger: Målrettet jobannoncering

Instagram: Målrettet jobannoncering

LinkedIn: Målrettet jobannoncering

Google For Jobs: Job publiceres i Googles jobmodul

Ofir: Jobannonce vises på Ofir.dk, som har +400.000 månedlige besøgende

Ofir jobagent: E-mail udsendes til relevante kandidater i vores kandidatdatabase, som tæller +360.000 personer

Ofir: Topplacering inden for jobbets kategori

Ofir: Ekstra e-mail til særligt interessante kandidater

Ekstra boost på sociale medier

Jobnet: Du får din jobannonce vist på Jobnet uden at skulle gøre noget
Brug for hjælp eller vejledning?
Skriv til kundecenter@ofirjob.dk, ring på 39 57 78 66 eller se denne video, hvor vi gennemgår de forskellige pakker. Priserne er ved køb af enkelt annoncer, kontakt os for at få en skræddersyet pris ved store rekrutteringsbehov.

Lav en uforpligtende test
Det er en stor beslutning at få en ny jobannoncepartner. Derfor kan du nemt teste os på udvalgte stillinger, inden vi kigger på en volume-aftale. Vi kalder det et ‘pilotprojekt’. Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Lav en uforpligtende test
Bliv inspireret af vores podcast: HR-chefernes strategier.

Tidl. Global Head of TA & Employer Branding i Vivino, Heidi Wassini – “HR skal kunne spare penge eller tjene penge”
Beskrivelse Hvordan identificerer du forretningens egentlige behov? Hvordan laver du abstrakte opgaver målbare? Og hvordan får du tilslutning og budget til en transformation? Heidi Wassini er med i studiet og vil give dig svar på bl.a. disse spørgsmål. Da vi...

Tidl. Group HR Director i Netcompany, Lars Ulslev Johannesen – Sammenhængen mellem kultur og lederskab – “Den tyndeste personalehåndbog”
Beskrivelse Hvordan forstår og videregiver man kulturen i en virksomhed? Hvad får man ud af at dyrke ledere i sin egen organisation? Lars Ulslev Johannesen er med i studiet og vil give dig svar på disse spørgsmål. Lars er i...

HR-chef i Sportmaster, Claus Moll – Nye processer i HR – ”Forudsig, hvordan forretningen skaber gode resultater med prædiktiv data”
Beskrivelse Hvilke processer bør den moderne HR gentænke? Hvor meget data skal ind i HR-organisationen, og hvordan gør man det mest hensigtsmæssigt? Lyt med i dette afsnit, når HR-chef Claus Moll besvarer disse spørgsmål. Her tager han udgangspunkt i en...